- 45,00
- 32 uur per week, 3 manaden
Medewerker kwijtschelding gemeentelijke belastingen

Functie omschrijving
- Je bent verantwoordelijk voor de administratieve processen en de afhandeling van (complexe) kwijtscheldingsverzoeken van de gemeentelijke belastingen.
- Je handelt zelfstandig kwijtscheldingsaanvragen af op het gebied van gemeentelijke belastingen in samenwerking met het Inlichtingenbureau. Daarnaast sta je onze inwoners te woord die vragen hebben over hun kwijtscheldingsaanvraag.
- Je bent bekend met de bestaande wet- en regelgeving, volgt de actualiteiten en ontwikkelingen en hebt kennis van actuele jurisprudentie. Verder heb je ervaring met het pakket Gouw en het Inlichtingenbureau.
- Naast dat je inhoudelijk kwijtscheldingsexpert bent zorg je ervoor dat het kwijtscheldingsproces verder geoptimaliseerd en gedigitaliseerd wordt.
De opdrachtgever(s)
Werken bij Gooise Meren is samen wonen, werken, ondernemen en plezier maken in een groen gebied met een rijke geschiedenis.
Gooise Meren is de jongste gemeente van het Gooi. Sinds 1 januari 2016 is de gemeente ontstaan uit een fusie van Bussum, Muiden, Muiderberg en Naarden. Het gebied barst van de historie en cultuur en staat bekend om zijn prachtige natuurgebieden en waterrijke omgeving aan het Naardermeer en IJmeer.
De gemeente heeft ongeveer 57.000 inwoners en 380 medewerkers. Al deze mensen zijn verschillend. In interesses, overtuigingen, afkomst, leeftijd en passies. We vinden het belangrijk om dit terug te zien in onze organisatie; diversiteit zorgt voor rijkere inzichten en betere resultaten. Samen met inwoners, ondernemers en andere partijen werken we aan een omgeving waarin iedereen zich thuis voelt. Samen zoeken we continu naar mogelijkheden om Gooise Meren te blijven verbeteren
Functie eisen
- Minimaal per 18 maart 2019, voor minimaal 4 dagen per week beschikbaar;
- Aantoonbare werkervaring als medewerker en projectleider kwijtschelding gemeentelijke belastingen;
- Uurtarief maximaal €55,- exclusief BTW / inclusief reiskosten woon-werk;Aantoonbare werkervaring met de applicatie Gouw
- Aantoonbare werkervaring met het werken met een Inlichtingenbureau
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker kwijtschelding gemeentelijke belastingen in de afgelopen 5 jaar
Competenties
- Klantvriendelijk: je hebt inlevingsvermogen, je toont respect, je geeft de juiste informatie, je stelt de klant centraal en zoekt samen met de klant naar oplossingen binnen de kaders van de wet.
- Schriftelijk communicatief vaardig: je correspondentie en verslaglegging is volledig, (juridisch) juist en je taalgebruik is afgestemd op de ontvanger.
- Accuraat: je werkt ordelijk, systematisch en voert een nauwkeurige administratie.
- Planmatig: je organiseert het werk en de projectwerkzaamheden op zo'n manier dat de resultaten die gehaald moeten worden binnen de gestelde tijd en met de aanwezige middelen worden gerealiseerd.
Extra info
- Aanvang: zsm
- Duur: 3 maanden
- Optie tot verlenging: 3 x 3 maanden
- Uren per week: 32 uur
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!