Medewerker P&C

Nieuw

Functie omschrijving

Voor tijdelijke ondersteuning voor de P&C-cyclus bij de afdeling Financien van de gemeente Waalwijk zijn wij op zoek naar een medewerker P&C. Dit in eerste instantie voor de periode van 1 mei 2025 t/m 14 november 2025 met daarbij een verlengingsmogelijkheid van 2x3 maanden.

Huidige situatie
Als gevolg van een taakverschuiving van de taken voor de P&C-cyclus is er behoefte aan tijdelijke ondersteuning.

Van de tijdelijke medewerker P&C verwachten wij dat hij/zij samen met de kartrekker van de P&C cyclus het proces richting organisatie en binnen de eigen afdeling stroomlijnt, faciliteert en waar nodig ondersteunt.

De kandidaat is analytisch en procesmatig sterk. Daarnaast kan de kandidaat ook inhoudelijke fungeren als sparringpartner en en is hij/zij positief kritisch en in staat om de verbinding te leggen.

Omschrijving kandidaat

Voor deze tijdelijke functie als medewerker P&C zijn wij op zoek naar de volgende kandidaat:
- Je hebt inhoudelijke kennis en ervaring in het werken in een gemeentelijke P&C-cyclus;
- Je bent organisatorisch sterk en werkt prima procesmatig;
- Je bent analytisch en doortastendheid/vasthoudend;
- Je bent communicatief vaardig (zowel verbaal als schriftelijk) en je weet eenvoudig verbinding te maken met collega's;
- Het is een pre als je ervaring hebt met gemeentefinanciën binnen het Sociaal domein

Functie eisen

  • De kandidaat heeft recente relevante kennis van de BBV. Aantoonbaar via CV.
  • De kandidaat heeft kennis en ervaring met de planning & controlcyclus bij een gemeente. Aantoonbaar via CV Referentie vereist
  • De inschrijver voldoet aan ondernemerscheck van de Belastingdienst.
  • De aangeboden kandidaat gaat akkoord met detachering.

Wensen

  • De kandidaat heeft bij (voorkeur) recente ervaring als P&C adviseur bij gemeentelijke organisaties.
  • De kandidaat is vanaf de startdatum van de opdracht voor minimaal 32 uur per week inzetbaar.
  • De kandidaat heeft recente aantoonbare kennis en ervaring met gemeentefinanciën.
  • De kandidaat heeft kennis van en ervaring met gemeentefinanciën binnen het Sociaal domein.
  • De kandidaat is per 1 mei voor minimaal 24 uur per week inzetbaar.

Extra info

  • Van 1-5-2025 t/m 14-11-2025
  • Optie verlenging: 2 x 3 maanden
  • Standplaats: Waalwijk
  • De interviews worden gepland op 23 en 24 april op locatie bij de Gemeente Waalwijk.
  • Toelichting op rooster: Je bent alle dagen van de week aanwezig. Hybride werken is mogelijk in overleg.

Locatie

Waalwijk

Publicatiedatum

09.04.2025

Publicatie eindigt

19.04.2025

Contactpersoon

Foeken

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!