Bestuurssecretaresse

Nieuw

Functie omschrijving

Het cluster bestaat uit een bestuurssecretaresse en 2 algemene secretaresses voor de managers. Incidenteel invallen tijdens hun afwezigheid kan voorkomen.

Ter overbrugging voor de definitieve invulling, zijn wij op zoek naar een tijdelijke Bestuurssecretaresse.
**Wij hebben voor deze invulling een voorkeurs kandidaat, maar staan open voor andere kandidaten**

De werkzaamheden vinden in principe volledig vanuit kantoor (Geldermalsen) plaats.

Werkzaamheden

-Voorbereiden, notuleren en uitwerken vergaderingen.
-Bijhouden planningen, actielijsten, besluitenlijsten etc.
-Verzenden stukken naar interne en externe belanghebbenden.
-Ondersteuning bij bijeenkomsten.
-Agendabeheer directeur Avri.
-iBabs verder implementeren.

Functie eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 mei 2025 tot en met 31 oktober 2025 voor 24 - 32 uur per week.
  • 10+ jaar werkervaring in deze functie.
  • Minimaal MBO+/HBO opleiding: Directiesecretaresse.

Wensen

  • Aantoonbare ervaring binnen een publieke organisatie.
  • Aantoonbare ervaring binnen de afvalbranche.
  • Aantoonbare ervaring met iBabs.

Extra info

  • Standplaats: Lochem
  • Startdatum: 01-05-2025
  • Einddatum: 31-10-2025
  • Optie tot verlenging: 2 maal 3 maanden
  • Uren per week: 24 - 32 uur per week

De interviews zullen plaatsvinden via Teams op 9 april 2025 (tussen 10.30-13.00u). Gelieve hier rekening mee te houden.

Locatie

Geldermalsen

Publicatiedatum

24.03.2025

Publicatie eindigt

31.03.2025

Contactpersoon

Sen

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!