- ZZP / Freelance
- 68,00
- 32 uur pw, 4 mnd
Facilitair servicedesk medewerker

Functie omschrijving
De werkzaamheden worden uitgevoerd binnen het facilitaire team, waarbij ondersteuning wordt geboden aan verschillende afdelingen en externe partijen.
Als medewerker servicedesk ben je niet alleen verantwoordelijk voor het verwerken van facilitaire meldingen in ons FMIS Facilitor, het uitzetten van opdrachten naar aannemers en het onderhouden van contacten met vastgoedbeheer maar ben je de senior die andere medewerkers verder brengt, processen beschrijft en helpt bij het zichtbaar laten zijn van team facilitair binnen onze organisatie.
Daarnaast omvatten de taken het beheer van toegangspassen en beveiligingssystemen, wagenparkbeheer (waaronder deelauto’s, e-bikes en lockers), en het coördineren van sleutel- en accu-uitgifte. Je staat collega’s te woord, beantwoordt vragen en biedt ondersteuning bij diverse facilitaire processen.
Omschrijving kandidaat
Functie eisen
- De kandidaat heeft minimaal één jaar ervaring opgedaan in de afgelopen vijf jaar in een facilitaire servicedesk omgeving. Geef dit aan in het C.V.
- De kandidaat heeft kennis van een FMIS, geef dit duidelijk aan in het C.V.
- Beschikbaarheid: De kandidaat is uiterlijk per
Wensen
- De kandidaat heeft minimaal drie jaar ervaring opgedaan in een facilitaire (servicedesk) omgeving in de afgelopen zeven jaar. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
- De kandidaat is in het bezit van een hbo bachelor diploma. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
- De kandidaat heeft een afgeronde hbo bachelor opleiding in facility management of soortgelijk
- De kandidaat heeft ervaring met het FMIS Facilitor. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
- De kandidaat is uiterlijk per 14 april beschikbaar voor het minimaal gevraagde aantal uur
Competenties
Interview
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Tijdens het interview wordt de kandidaat getoetst op de volgende criteria:
- Kennis
- Ervaring
- Klik met het team
- Competenties: proactieve houding en communicatieve vaardigheden
Extra info
- Van 1-4-2025 t/m 11-7-2025
- Optie verlenging: 7 x 3 maanden
- Standplaats: Den Helder
- De interviews worden gehouden in de eerste week van april
- Toelichting op rooster: Je werkt minimaal drie dagen op locatie. Minder uur is bespreekbaar met een minimum van 28 uur.
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!