Projectsecretaris

Nieuw

Functie omschrijving

Projectsecretaris – Implementatie en borging van opgavegericht werken binnen het team Beleid Sociaal Domein

Achtergrond en Aanleiding
Het team Beleid binnen het Sociaal Domein staat voor grote uitdagingen, zoals de toenemende vergrijzing, een dreigend zorgtekort en noodzakelijke bezuinigingen. Om efficiënter en effectiever te werken, wordt opgavegericht werken geïntroduceerd. Dit moet de samenwerking binnen het team versterken. Een tijdelijk projectteam, bestaande uit een projectleider en opgavetrekkers, is hiervoor geformeerd. De projectsecretaris ondersteunt dit team.

Momenteel ontbreken een duidelijke overlegstructuur, inzicht in lopende opdrachten en een systeem voor borging en digitalisering van projectopdrachten. Dit project richt zich op het implementeren en verankeren van deze werkwijze binnen het team.

Taken Projectsecretaris

  • Ondersteunen van opgavetrekkers
  • Organiseren en administratief vastleggen van overleggen
  • Samenstellen van het opgaveprogramma op basis van input van adviseurs
  • Coördineren en monitoren van werkzaamheden
  • Opstellen van een inwerkprogramma voor nieuw personeel
  • Digitaliseren van documenten

Functie eisen

  • HBO niveau
  • Ervaring in projectmatig en procesmatig
  • Kennis en ervaring met diverse IT systemen zoals Join decoszaaksysteem, excel, powerpoint en microsoft 365
  • Meerjarige werkervaring bij een werkorganisatie voor verschillende gemeenten
  • Kennis van de lokale en regionale speelvelden op het gebied van het sociaal domein
  • Je bent een teamplayer

Competenties

1. Pro-actief
2. Communicatief
3. Multitasker
4. Organisatiesensitief
5. Flexibel geen 9 tot 5 mentaliteit
6. verbinder
7. Sociaal

Extra info

Looptijd

De onderstaande termijnen en uren zijn indicatief, exacte uitvoering in overleg:

  • Startdatum : 1 april 2025
  • Einddatum : 31 december 2025
  • Optie verlenging t/m : 31 december 2026
  • Aantal uur per week : 24 uur

In overleg fysiek aanwezig op een van de werklocaties van de BUCH.

Gebruik van eigen devices

De opdrachtgever stelt geen devices (laptops en mobiele telefoons) ter beschikking aan ingehuurd personeel. De kandidaat en uitlener dienen hiermee rekening te houden.

Interview
Het interview zal plaatsvinden op het gemeentehuis van Castricum, op 26-3-2025 binnen tijdsblok 13:30 – 16:30 uur. Communiceer de data aangaande het interview ook met de aan te bieden kandidaten.

Locatie

Uitgeest

Publicatiedatum

11.03.2025

Publicatie eindigt

17.03.2025

Contactpersoon

Sen

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!