Functioneel beheerder XXLNNC Zaken (voorheen Zaaksysteem.nl)

Nieuw

Functie omschrijving

De gemeente Purmerend is op zoek naar een functioneel beheerder XXLNNC Zaken (voorheen Zaaksysteem.nl).
Een aantal jaar geleden is het zaaksysteem geïmplementeerd. Vandaag de dag zijn er vraagstukken waar de organisatie aan werkt om het zaaksysteem zo goed mogelijk in te richten en in gebruik te nemen. In deze opdracht zul je een ondersteunende rol bieden aan de twee vaste functioneel beheerders van XXLLNC Zaken. Met de inzet van deze opdracht dien je zelfstandig invulling te geven aan je werkzaamheden en verantwoordelijkheden, opdat de vaste beheerders projectverantwoordelijkheden dragen. Gezien de behoefte aan zelfstandigheid, zoeken wij kandidaten die ervaring hebben als (dagelijks) beheerder van het XXLLNC Zaken en gewend zijn om zelfstandig te opereren in een team van meerdere beheerders.

De opdrachtgever(s)

De gemeente Purmerend en in het bijzonder het team ICT is volop in ontwikkeling. Als gemeente willen we weten wat er in de stad speelt, in verbinding staan met onze inwoners en ondernemers. Dat betekent dat we goed in de gaten houden hoe het met onze inwoners, ondernemers én collega’s gaat. Het team ICT bestaat uit 50 medewerkers en zorgt ervoor dat systemen en applicaties op de juiste manier werken zodat onze collega’s zich optimaal kunnen inzetten. Door groei van de stad en organisatie, verbreden onze aandachtsgebieden en de daarmee samenhangende uitdagingen.

Functie eisen

  • De kandidaat gaat akkoord met detachering
  • Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als functioneel beheerder van XXLLNC Zaken;

Wensen: (weging, totaal 100 punten)

  • Aantoonbare werkervaring met het implementeren van nieuwe zaaktypen in XXLLNC Zaken (50 punten);
  • Beschikbaar per 1 april 2025 voor 36 uren per week (30 punten);

Competenties

  • Analytisch vermogen: weet hoofd- en bijzaken goed te scheiden, kan complexe vraagstukken snel doorgronden en beantwoorden
  • Pro-activiteit: neemt initiatief om problemen te adresseren en op te lossen, zet tijdig de juiste middelen in, beheerst de risico’s en schaalt op tijd op indien het project niet meer conform de verwachtingen en planningen loopt
  • Plannen en organiseren: effectief en gestructureerd bepalen welke tijd, middelen en inzet nodig zijn om doelen te halen en dit realiseren.

Extra info

Startdatum: 01-04-2025
Einddatum: 01-10-2025
Optie tot verlengen: 2 maal 6 maand(en)
Aantal uur per week: 36 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do - Vrij.
We werken waar nodig voor het resultaat voor de stad. Dit kan op locatie zijn en betekend ook dat, in overleg, thuiswerken mogelijk is wanneer het werk dit toelaat.


De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 26 maart 2025 tussen 13:00 uur en 17:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 25 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Locatie

Purmerend

Publicatiedatum

08.03.2025

Publicatie eindigt

16.03.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!