Meer details
Match criteria
Dienstverband
- Detachering
Uurtarief
- notk
Duur
- 36 uur p/w, 6 mnd
Medior Inkoopadviseur
Nieuw

Functie omschrijving
In verband met een tijdelijke capaciteitsbehoefte is de gemeente Haaksbergen op zoek naar een medior inkoopadviseur die bij de gemeente zowel de inkoopbegeleiding als een aantal inkoopadviesvraagstukken gaat oppakken.
Werkzaamheden
- Verstrekken inkoopadviezen
Je adviseert over zorgvuldige, rechtmatige en doelmatige uitvoering van aanbestedingen, rekening houdend met de doelstellingen van de gemeente en de relevante wet- en regelgeving en interne procedures. - Beantwoorden van inkoopvragen: Je beantwoordt vragen uit de organisatie over procedures, inkooptrajecten, contractmanagement en lopende trajecten;
- Begeleiden van aanbestedingen (meervoudig onderhandse, nationaal, Europees)
Je begeleidt de volledige trajecten, van marktonderzoek, inkoopstrategie tot het opstellen van een gunningsleidraad, nota van inlichtingen, beoordeling, gunning en contractering. Daarin ben je de schakel tussen de marktpartijen en de interne organisatie. - Procesoptimalisatie:
Je bent alert op verbeteringen in het inkoopproces die de kwaliteit kunnen verhogen en de doorlooptijden kunnen verkorten. - Twents inkoopsamenwerkingsverband
Er is sprake van intensieve Twentse samenwerking op het gebied van inkoop en contractmanagement. Je levert waar relevant een actieve bijdrage aan deze samenwerking.
Functie eisen
- De kandidaat is akkoord met detachering
- Bij eventuele gunning wordt er op verzoek van Opdrachtgever een VOG aangevraagd voor de kandidaat, (eventuele) kosten worden niet door Opdrachtgever vergoed.
- Je hebt een afgeronde opleiding op hbo- of wo-niveau
- Je bent in het bezit van opleiding NEVI 1 of 2 (of gelijkwaardig inkoopacademie/post HBO inkoop en aanbesteden).
- Je hebt aantoonbare praktijkervaring als (medior) inkoop- of aanbestedingsadviseur in een politiek gevoelige omgeving binnen een gemeente
- Je hebt aantoonbare ervaring met het uitvoeren van Europese, nationale en meervoudig onderhandse aanbestedingen.
- Je hebt kennis van relevante wet- en regelgeving: Je bent goed op de hoogte van de Aanbestedingswet 2012, Europese richtlijnen en relevante jurisprudentie.
Competenties
- Communicatief sterk: Je kunt helder en overtuigend adviseren en rapporteren, zowel mondeling als schriftelijk, en weet betrokkenen op de juiste manier te betrekken bij het inkoopproces.
- Zelfstandigheid en samenwerkingsgerichtheid: Je werkt zelfstandig, neemt initiatief en kunt goed samenwerken met verschillende disciplines op verschillende niveaus (juristen, projectleiders, vakspecialisten).
Extra info
Startdatum: 24-03-2025
Einddatum: 23-09-2025
Optie tot verlengen: Ja,2 keer 6 maanden
Aantal uur per week: 36 uur
Toelichting: 32-36 uur
Einddatum: 23-09-2025
Optie tot verlengen: Ja,2 keer 6 maanden
Aantal uur per week: 36 uur
Toelichting: 32-36 uur
Locatie
Haaksbergen
Publicatiedatum
07.03.2025
Publicatie eindigt
10.03.2025
Contactpersoon
Bruijn
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!
Neem contact met ons op
Nog "geen" zelfstandige? Misschien past detacheren dan bij jou?
Gerelateerde opdrachten: