Projectleider/adviseur aanbesteding NaaS

Nieuw

Functie omschrijving

Gemeente Winterswijk is voornemens om netwerk en het beheer van het netwerk onder te brengen bij een externe partij. Hiervoor moet een aanbesteding gestart worden en zijn we op zoek naar een projectleider/adviseur die zowel de inhoudelijke aanbesteding kan begeleiden als de implementatie van de oplossing. De projectleider/adviseur is gepositioneerd binnen team informatie en wordt functioneel aangestuurd door de teammanager van team informatie.

Werkzaamheden

Uitvoeren en begeleiden aanbesteding netwerk as a service (NAAS) evenals de implementatie. Hieronder vallen de volgende activiteiten:

  • Opstellen benodigde documenten waaronder PvE en beleidsuitgangspunten
  • Inventarisatie bestaande netwerkinfrastructuur
  • Opstellen beleid en uitgangspunten t.b.v. inrichten en beheer siem/soc 24/7
  • Ingebruikname en overdracht naar beheer van de nieuwe infrastructuur begeleiden incl. het opstellen van de bijbehorende contracten
  • Projectmanagement en inhoudelijke begeleiding tijdens aanbesteding en migratie fase

Functie eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 april 2025 tot 1 januari 2026 voor gemiddeld 16 uur per week.
  • Hbo werk- en denkniveau Uw opleidingsniveau blijkt uit uw cv.
  • Minimaal drie jaar aantoonbare werkervaring in een vergelijkbare functie. Uw kennis en ervaring blijkt uit uw cv.
  • Kennis van netwerkinfrastructuur Uw kennis en ervaring blijkt uit uw cv.
  • Ervaring met projectmanagement Uw kennis en ervaring blijkt uit uw cv.
  • Ervaring met begeleiden van een aanbestedingsprocedure Uw kennis en ervaring blijkt uit uw cv.

Wensen

  • Het voldoen aan de gevraagde competenties blijkt uit de motivatiebrief: De mate waarin de kandidaat de functie en taken proactief en zelfstandig kan uitvoeren.
  • De mate waarin de kandidaat minimaal drie jaar aantoonbare en relevante werkervaring heeft in een vergelijkbare functie
  • De mate waarin de kandidaat voldoet aan aantoonbare ervaring op het gebied van netwerkinfrastructuur
  • De mate waarin de kandidaat een oplossings- en resultaatgerichte instelling heeft; je weet concrete resultaten en doelen te behalen.
  • De mate waarin de kandidaat voldoet aan aantoonbare ervaring op het gebied van aanbestedingsprocedure

Extra info

  • Standplaats: Winterswijk
  • Startdatum: 01-04-2025
  • Einddatum: 01-01-2026
  • Optie tot verlenging: Per maand
  • Uren per week: 16

De interviews zullen plaatsvinden op donderdag 20 maart 2025. Gelieve hier rekening mee te houden.

Je ontvangt zo spoedig mogelijk, uiterlijk woensdag 19 maart 2025 bericht of je wel of niet bent uitgenodigd voor het interview.

Hybride werken
Binnen de gemeente werken we zoveel mogelijk hybride. Voor deze functie is het wenselijk dat de verhouding van het werken op kantoor en elders 50/50 is.

Locatie

Winterswijk.

Publicatiedatum

07.03.2025

Publicatie eindigt

13.03.2025

Contactpersoon

Sen

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!