- Detachering
- 89,00
- 16 uur pw, 5 mnd
Functioneel beheerder financiën

Functie omschrijving
De Omgevingsdienst Brabant Noord draagt met kwalitatief hoogwaardige uitvoering van VTH-taken en het adviseren van het openbaar bestuur bij aan een veilige, gezonde en duurzame leefomgeving voor burger en bedrijven in Brabant Noord.
De ODBN is voor het team Informatiemanagement op zoek naar een Functioneel beheerder Financiële applicatie Key2Financiën
Wat ga je bij ons doen?
Als functioneel beheerder financiën (Key2Fin, WBU, Key2DDS, Key2Voa) ben je verantwoordelijk voor het up-to-date houden van deze applicaties. Als beheerder volg je in- en externe ontwikkelingen rond de applicaties, heb je goed inzicht in de financiële processen binnen de ODBN. Je signaleert mogelijkheden tot (verdere) verbetering en adviseert en ondersteunt in het financiële proces.
Omdat je goed bent in inventariseren en analyseren kun je inspelen op de wensen en wijzigingen van de gebruikers en organisatie. Je weet de gewenste wijzigingen in zeer heldere gebruikersinstructies en handleidingen te verwoorden waardoor jouw interne klanten in één keer snappen wat bedoeld wordt.
Jouw taken zijn daarnaast o.a.:
- Oplossen incidenten en ondersteuning gebruikers Key2Financien/Urenverantwoording (WBU);
- Adviseren bij applicatievraagstellingen of wijzigingen en het realiseren van de uitvoering;
- Inrichten, beheren, onderhouden, autorisaties en testen van applicatie Key2financien/WBU;
- Aanmaken nieuwe gebruikers/grootboekrekeningen/kostensoorten, verwerken memorialen/begrotingswijzigingen, klaarzetten van betaalopdrachten en andere voorkomende werkzaamheden met betrekking tot financieel beheer van de applicatie.
Omschrijving kandidaat
Je hebt HBO denk- en werkniveau en aantoonbare recente en ruime ervaring als functioneel beheerder van de genoemde applicaties. En je hebt aantoonbare affiniteit met het financiële deel van een organisatie.
Functie eisen
- De kandidaat beschikt over Hbo werk- en denkniveau. Dit blijkt uit het CV.
- De kandidaat heeft tenminste 5 jaar ervaring als functioneel applicatiebeheerder met financiële applicaties. Deze ervaring is opgedaan in de afgelopen 5 jaar. Dit blijkt uit het CV.
- De kandidaat heeft tenminste 5 jaar ervaring met Key2Financien/WBU opgedaan in de afgelopen 7 jaar. Dit blijkt uit het CV.
- De kandidaat heeft tenminste 3 jaar ervaring met Cognos opgedaan in de afgelopen 5 jaar. Dit blijkt uit het CV.
- De aangeboden kandidaat gaat akkoord met detachering.
Wensen
- De kandidaat heeft tenminste 5 jaar ervaring als functioneel applicatiebeheerder met financiële applicaties. Dit blijkt uit het CV.
- De kandidaat heeft werkervaring opgedaan bij een Omgevingsdienst, haar deelnemers of een andere uitvoeringsdienst. Dit blijkt uit het CV.
- De kandidaat heeft kennis en werkervaring met andere applicaties zoals TOPdesk, Centric applicaties en MS-Office suite. Dit blijkt uit het CV.
Competenties
In de gesprekken toetsen we de eisen en gunningscriteria. Daarnaast kijken we naar de volgende competenties:
- Analytisch vermogen
- Ondernemend
- Resultaatgericht
Extra info
- Van 1-4-2025 t/m 31-8-2025
- Optie verlenging: 12 x 3 maanden
- Standplaats: 's-Hertogenbosch
- De gesprekken worden in overleg ingepland.
- Toelichting op rooster: We zoeken een kandidaat die beschikbaar is voor 16-32 uur per week. De start is zo spoedig mogelijk maar uiterlijk 1 april 2025.
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!