Meer details
Match criteria
Dienstverband
- Detachering
Uurtarief
- 89,00
Duur
- 32 uur pw, 6 mnd
Propertymanager Vastgoed
Nieuw

Functie omschrijving
De gemeente Katwijk bezit en beheert ongeveer 110 vastgoedobjecten waaronder musea, parkeergarages, sportvastgoed, monumentaal vastgoed en percelen grond. Als Property Manager Vastgoed ben je verantwoordelijk voor het beheer van deze objecten. Je rol is cruciaal voor het duurzaam onderhouden van ons diverse vastgoedportfolio. Je zorgt voor zowel het dagelijks als het planmatig onderhoud en fungeert als technisch adviseur en projectleider voor investeringen.
Werkzaamheden
- Technisch onderhoud van de gemeentelijke vastgoedportefeuille en naleving van wet- en regelgeving.
- Actueel houden van het Meerjaren Onderhoudsplan (DMJOP) en kwaliteitsbewaking van gebouwen en technische voorzieningen.
- Voorbereiden en uitvoeren van investeringen in vastgoed, functie als projectleider.
- Jaarlijkse onderhouds- en investeringsbudgetten vaststellen in samenwerking met assetmanagers.
- Vertegenwoordigen van de gemeente in VVE's (Verenigingen van Eigenaren).
- In afstemming met de andere propertymanagers invulling geven aan het werkplan 2025 en de geplande investeringen onder verantwoordelijkheid van de assetmanager(s).
Functie eisen
- De kandidaat is inzetbaar vanaf maart 2025 tot en met september 2025 voor 24-32 uur per week.
- 'Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop cq iPad.
- De kandidaat beschikt over een opleiding op minimaal mbo4-niveau Bouwkunde, Facility Management of Vastgoed en Makelaardij.
- De aangeboden kandidaat gaat akkoord met detachering.
Wensen
- De kandidaat beschikt over een hbo-bachelor of wo-master in Bouwkunde, Facility Management of Vastgoed en Makelaardij.
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar in technisch vastgoedbeheer, bij voorkeur binnen gemeentelijke of overheidsorganisaties.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het opstellen, beoordelen en onderhandelen van contracten met leveranciers en aannemers.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het opstellen en beheren van budgetten voor onderhoud en investeringen.
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met het managen van relaties met huurders, leveranciers en interne stakeholders.
Competenties
- Probleemoplossend vermogen: Vaardig in het identificeren en oplossen van urgente technische storingen.
- Communicatie: Sterke verbale en schriftelijke communicatievaardigheden, inclusief bestuurlijk politieke sensitiviteit.
- Adviesvaardigheden: Bekwaam in het geven van technisch en strategisch advies aan diverse stakeholders.
- Eigenaarschap: Toont verantwoordelijkheid en initiatief in werk en persoonlijke ontwikkeling.
Extra info
- Standplaats: Katwijk
- Startdatum: 17-03-2025
- Einddatum: 16-09-2025
- Optie tot verlenging: Maximaal 6 maanden
- Uren per week: 24-32
Locatie
KATWIJK
Publicatiedatum
28.02.2025
Publicatie eindigt
06.03.2025
Contactpersoon
Bruijn
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!
Neem contact met ons op
Nog "geen" zelfstandige? Misschien past detacheren dan bij jou?
Gerelateerde opdrachten: