Management assistent

Nieuw

Functie omschrijving

Als Management Assistent ben jij de spil in de ondersteuning van afdelingen Group Tax, Legal Affairs en Public Affairs. Je regelt afspraken, beheert agenda's en mailboxen en zorgt voor een soepel lopende afdeling. Je houdt overzicht, stelt prioriteiten en werkt discreet met vertrouwelijke informatie.

Daarom kies je als Management Assistent voor PostNL:

Zichtbaar werk: Jij bent de go-to persoon voor de organisatie en ondersteuning van afdelingen Group Tax, Legal Affairs en Public Affairs.
Vrijheid: Werk hybride: deels thuis en op ons bruisende kantoor in het historische Stationspostgebouw (naast Holland Spoor).
Verantwoordelijkheid: Je organiseert en plant zelfstandig, met veel ruimte voor eigen initiatief.
Ontwikkelkansen: Opleidingstrajecten en doorgroeimogelijkheden binnen PostNL.

Werkzaamheden

Als Management Assistent Group Tax, Legal en Public Affairs zorg jij ervoor dat de afdelingen optimaal functioneren. Je hebt een dynamische en veelzijdige rol, waarbij je een steunpilaar bent voor de teams.

Jouw werkzaamheden:

  • Agenda- en mailboxbeheer voor de directeuren van Group Tax, Legal Affairs en Public Affairs.
  • Plannen en organiseren van afspraken met interne en externe stakeholders.
  • Office management: beheren van correspondentie, notuleren en verwerken van documenten.
  • Bijdragen aan administratieve en boekhoudkundige taken.
  • Verbeteren van processen, waarbij eigen ideeën worden gewaardeerd en aangemoedigd.

Jij hebt aan een half woord genoeg en floreert onder druk. Je schakelt snel, stelt prioriteiten en behoudt altijd het overzicht.

De opdrachtgever(s)

Jouw collega's

Je werkt in twee teams met enthousiaste en gedreven specialisten. De sfeer is professioneel, maar informeel: kwaliteit, humor en samenwerking staan centraal.

Omschrijving kandidaat

Je bent dienstverlenend en tegelijkertijd in staat om verwachtingen te managen. Je regelt alles tot in de puntjes en weet mensen op een prettige manier mee te nemen in jouw werkwijze.

Functie eisen

  • De kandidaat is akkoord met detachering
  • Minimaal MBO-niveau
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands en Engels zowel mondeling en schriftelijk
  • Goede beheersing van Microsoft Office en SharePoint

Wensen:

  • Enkele jaren ervaring in een secretariële functie (pré)

Extra info

Startdatum: Z.S.M.
Einddatum: 09-05-2025
Optie tot verlengen: Nee
Aantal uur per week: 37 uur

Locatie

Den Haag

Publicatiedatum

25.02.2025

Publicatie eindigt

03.03.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!