Senior Financial Controller

Nieuw

Werkzaamheden

Je voert de volgende taken uit:
  • Een overzicht maken van de werkzaamheden die plaatsvinden binnen het team;
  • Plan van aanpak opstellen in samenspraak met het team, afdeling en business control, waardoor de kwaliteit, effectiviteit en efficiency van de werkzaamheden verbeterd wordt. De verbeteringen in het plan van aanpak kunnen zowel van toepassing zijn binnen het team alsook op andere afdelingen;
  • Een adviserende en leidende rol nemen in de implementatie en doorontwikkeling van de verbeterpunten;
  • Functioneel aansturen van 5 medewerkers;
  • Het zorgdragen voor een juiste rol- en taakverdeling in het team;
  • Verbeteren van financiële sturingsinformatie;
  • Samen met de andere senior financial controllers en de manager finance te komen tot een doorontwikkeling van het team financiën;
  • Overige werkzaamheden die samenhangen met bovenstaande taken.

Je werkt autonoom, met eigen middelen en richt je werkzaamheden naar eigen inzicht in. Je verantwoord je aan de opdrachtgever. De beoordeling van de werkzaamheden vindt plaats op basis van het resultaat van de werkzaamheden.

Resultaat van de opdracht
Het plan van aanpak wordt opgeleverd, waardoor de kwaliteit, effectiviteit en efficiency van de werkzaamheden verbeterd wordt. Het plan van aanpak is afgestemd met het team en de overige afdelingen. Er wordt gestart aan de implementatie en doorontwikkeling van de verbeterpunten. De intentie is om na 1 jaar de functie weer met een vaste medewerker in te vullen.

Functie eisen

  • De kandidaat heeft een wo-opleiding afgerond in de richting van bedrijfsadministratie of bedrijfseconomie
  • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring in bovenstaande taken binnen een grote en complexe organisatie (minimaal 1250 medewerkers)
  • De kandidaat heeft aantoonbare leidinggevende ervaring
  • De kandidaat heeft kennis van het Officepakket (Excel).
  • De aangeboden kandidaat gaat akkoord met detachering.

Wensen

  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar werkervaring binnen not-for-profit/overheidsorganisaties
  • De kandidaat heeft bij voorkeur gemeentelijke ervaring op bovenstaand takenpakket, kennis van BBV

Extra info

  • Periode: Van begin maart tot 28 februari 2025 (12 maanden) met mogelijke opties tot verlenging
  • Belasting: 32 - 36 uur per week gemiddeld

Goed om te weten
Gesprekken zijn gepland op maandagmiddag 10 maart. De manager neemt contact op indien je wordt uitgenodigd voor een gesprek. Dit kan of fysiek of digitaal plaatsvinden.

We verwachten fysieke aanwezigheid op kantoor gedurende deze opdracht, zodat afstemming en samenwerking kan plaatsvinden.

Locatie

Utrecht

Publicatiedatum

25.02.2025

Publicatie eindigt

04.03.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!