- Detachering
- 65,00
- 32 uur p/w, 3 mnd
Medewerker financiële administratie

Functie omschrijving
Werkzaamheden
- Zorgdragen voor de performance van de crediteurenadministratie op juistheid, volledigheid en tijdigheid;
- Verwerken van inkoopfacturen, coderen en toewijzen aan crediteuren;
- Beoordelen van matching tussen inkoopfacturen en inkooporders;
- Meewerken aan het proces om matching continu te verbeteren;
- Contact onderhouden met leveranciers over facturen;
- Beheer van crediteurenstamgegevens;
- Bijdragen aan overige financieel administratieve processen zoals debiteurenbeheer, betalingen en memoriaalboekingen.
- Downloaden, importeren en boeken bankmutaties. Je draagt zorg voor permanence van de financiële (zorg)administratie: juistheid, volledigheid en tijdigheid;
- Uitvoeren van interne controles uit op juistheid, tijdigheid en volledigheid van diverse administraties;
- Ondersteunen bij zorgadministraties, zowel voor ZG-zorg als audiologie: voorbereiden en uitvoeren declaraties bij zorgverzekeraars, verwerken retourberichten, afwikkelen debiteurenposities, opstellen van maandelijkse productieoverzichten;
- Mede verzorgen de administratieve uitvoering van de loon- en salarisadministratie;
- Assisteren bij het opstellen van periodieke rapportages en jaarrekeningen;
De opdrachtgever(s)
De Koninklijke Auris Groep (Auris) is de professionele partner van mensen die ondersteuning nodig hebben bij horen, spreken of taal. Auris bestaat uit scholen voor (voortgezet) speciaal onderwijs, ambulante diensten, audiologische centra en zorglocaties. Auris Ondersteunende Diensten (AOD) is de concern-brede staf en ondersteuning van Auris verdeeld over de vier domeinen HR, Bedrijfsvoering, ICT en Beleid, Onderzoek, Kwaliteit en Innovatie. Bedrijfsvoering is verantwoordelijk voor de uitvoering van de interne bedrijfsprocessen van de organisatie, vooral gericht op financiën, huisvesting, inkoop en centrale ondersteuning. Kijk voor meer informatie over Auris op www.auris.nl.
Organisatie onderdeel
Binnen het domein Bedrijfsvoering is de financiële administratie het grootste team. De financiële administratie van heel Auris wordt centraal uitgevoerd. Inkoop is ook centraal georganiseerd. Dat betekent dat je in het financiële hart van de organisatie werkt. Dagelijks zet jij je, samen met dit team in, om onze interne en externe dienstverlening te verbeteren. Belangrijke delen van het werk liggen in de crediteurenadministratie voor de drie stichtingen die Auris vormen, en de verwerking van de personeels- en salarismutaties in de financiële administratie. Het team heeft tijdelijk behoefte aan extra ondersteuning en daarom zoeken wij iemand met gezonde, realistische ambitie, die graag de handen uit de mouwen steekt.
Functie eisen
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker financiële administratie
- Kandidaat is bereid om minimaal 1 dag per week op locatie bij Auris in Rotterdam te werken
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met financiële zorgadministratie
Wensen: (weging, totaal 100 punten)
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met financiële zorgadministratie (40 punten);
- Aantoonbare werkervaring met het financielesysteem Nedap ONS (20 punten);
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker financieel-administratief (25 punten)
- Kandidaat is bereid om 2 dagen per week op locatie in Rotterdam te werken ( 5 punten).
- Een afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau (10 punten).
Competenties
- Analytisch;
- Creatief;
- Teasmspeler;
- Verbinder;
Extra info
Startdatum: Z.S.M.
Einddatum: 15-06-2025
Optie tot verlengen: 2 maal 6 maand(en)
Aantal uur per week: 32 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 6 maart 2025, tot tussen 13 :00 uur en 17:00 uur. De gesprekken vinden plaats op het hoofdbureau in Rotterdam. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 5 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!