- Detachering
- 57,75
- 36 uur p/w, 9 mnd
Allround WMO Consulent

Functie omschrijving
De opdrachtgever(s)
Iedereen die bij de gemeente werkt, bouwt direct of indirect en uit volle overtuiging mee aan Zoetermeer. Door heldere keuzes te maken, verbindingen te leggen en uit te gaan van ieders eigen kracht zien we de stad mooier en beter worden. We zijn trots op het resultaat van vandaag en bouwen aan de resultaten van morgen.
Samen, open, flexibel en lerend creëren we oplossingen voor maatschappelijke vraagstukken. Groot en klein, voor de stad en de mensen, voor nu en de toekomst We zien mogelijkheden, benutten kansen en maken ruimte voor ideeën en initiatief. Met hart voor de stad samen bouwen aan het Zoetermeer van vandaag én morgen. Dat is de misse waar wij voor gaan!
Afdeling
Bij de gemeente Zoetermeer zijn wij met ongeveer 30 collega's verantwoordelijk voor alle Wmo-aanvragen en bijbehorende werkzaamheden. In ons team heerst een leuke en gezellige sfeer. We kunnen op elkaar bouwen en hebben als gezamenlijk doel om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Onze dienstverlening en klantgerichtheid staan hoog in het vaandel.
Functie eisen
- De kandidaat gaat akkoord met detachering
- De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden niet 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende partij.)
- Minimaal een afgeronde hbo bachelor opleiding in de richting van Sociaal Juridische Dienstverlening, Juridisch Kwaliteitsmedewerker of Sociale Dienstverlening
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Wmo consulen
- Aantoonbare kennis van en/of werkervaring met de Wmo, WLZ, Jeugd, Participatie en aanverwante regelingen benoem waar dit is opgedaan
Wensen:
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Wmo consulent bij een gemeentelijke instelling (30 punten);
- Aantoonbare werkervaring met indiceren van woningaanpassingen en hulpmiddelen (20 punten);
- Aantoonbare werkervaring met indiceren van vervoersvoorzieningen en Regiotaxi (20 punten);
- Aantoonbare werkervaring met indiceren van begeleidingscasussen en huishoudelijke ondersteuning (20 punten);
Competenties
- Jij beschikt over goede communicatieve en redactionele vaardigheden
- Jij vertrekt binnen wet- en regelgeving vanuit mogelijkheden en bent ook volledig up-to-date van alle ontwikkelingen binnen het va
- Jij kenmerkt jezelf als een echte Teamplayer
Extra info
Einddatum: 15-09-2025
Optie tot verlengen: 2 maal 6 maand(en)
Aantal uur per week: 36 uur
De opdracht wordt uitgevoerd op de volgende werkdagen: maandag t/m vrijdag
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op maandag 10 maart 2025 van 10:00 uur tot 14:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 6 maart 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!