HRM adviseur

Nieuw

Functie omschrijving

Als HRM adviseur schakel je continu tussen tactisch en strategisch niveau en draagt er zo aan bij dat organisatiedoelen behaald worden. Voor de meeste operationele taken word je ontzorgd door de personeel- en salarisadministratiemedewerkers.

Werkzaamheden

  • Leidinggevenden (vooral sociaal domein) te adviseren over alle voorkomende HRM vraagstukken, zoals het behouden van goed, gelukkig en gekwalificeerd personeel;
  • De HR21 onderhoudsronde te (bege)leiden;
  • Daarnaast ook het ontwikkelen en implementeren van HRM beleid- en instrumenten;
  • Dit doe je enerzijds zelfstandig en anderzijds in nauwe samenwerking met collega’s. Je werkt vanuit verbinding;
  • Je hebt een duidelijke visie op het vakgebied en kunt deze vertalen naar passend advies en beleid.

De opdrachtgever(s)

De gemeente Vijfheerenlanden ligt in het midden van het land, in de provincie Utrecht tussen de rivieren Lek en Linge. Een prachtig gebied met polders, uiterwaarden, dijken, molens, boerderijen, steden en dorpen. Vijfheerenlanden ligt centraal bij de snelwegen A2, A15 en A27. In deze groene gemeente wonen ruim 60.000 inwoners. De 16 woonplaatsen hebben elk hun eigen identiteit.

Functie eisen

  • De kandidaat gaat akkoord met detachering
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als HRM adviseur;
  • Aantoonbare kennis van de wet- en regelgeving HRM en CAO-gemeenten;

Wensen: (weging, totaal 100 punten)

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als HRM adviseur binnen een gemeentelijke instelling (30 punten);
  • Een afgeronde opleiding HR, HRM of Personeelszaken op hbo niveau (20 punten);
  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van HR21, benoem dit duidelijk en concreet in het cv (20 punten).
  • Een maximum uurtarief exclusief btw, inclusief woon-werkverkeer en fee Flextender (30 punten).
    a. tot € 90,- (30 punten);
    b. van € 91 tot € 100 (20 punten);
    c. van € 101 tot € 105,- (10 punten);
    d. Meer dan € 105,- (0 punten).

Competenties

  • Integer;
  • Werken vanuit de verbinding;
  • Analytisch
  • Pro-actief.

Extra info

Startdatum: Z.S.M.
Einddatum: 01-10-2025
Optie tot verlengen: 2 maal 2 maand(en)
Aantal uur per week: 30 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr (op dinsdag zeker, andere dagen in overleg). Op dinsdag is een dag dat de adviseurs fysiek aanwezig zijn op het gemeente kantoor in Vianen.


De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 4 maart 2025 in de middag. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 28 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Locatie

Leerdam

Publicatiedatum

18.02.2025

Publicatie eindigt

25.02.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!