Teamleider Inkoop en Facilitair

Nieuw

Functie omschrijving

Veiligheids- en Gezondheidsregio Gelderland-Midden (VGGM) werkt 24 uur per dag, 7 dagen per week aan publieke veiligheid en gezondheid. Wij zijn de Brandweer, GGD, Ambulancezorg, GHOR en Veilig Thuis in de regio Gelderland Midden en staan 24/7 klaar voor onze ruim 700.000 inwoners uit de 15 gemeenten. www.vggm.nl.

Als Teammanager Inkoop en Facilitair a.i. zorg je voor toekomstbestendige dienstverlening binnen een dynamische organisatie. Met een vernieuwende blik verbind je , verbeter je processen en geef je richting aan duurzaamheid en innovatie. Klaar om jouw expertise in te zetten en impact te maken bij Veiligheids- en Gezondheidsregio Gelderland-Midden?

Voor deze positie is reeds een sollicitatieprocedure doorlopen waarbij structurele invulling wordt voorzien maar vanwege omstandigheden enigszins langer op zich laat wachten. De sturing van het team alsmede de opgaven vragen echter om eerdere impulsen en regie vanuit een teammanager positie. Met de invulling van deze positie hopen we tevens te voorzien in een warme overdracht en goede basis voor een de toekomstige teammanager.

Wat ga je voor ons doen?

Je gaat ons als Teammanager Inkoop en Facilitair helpen bij het bouwen aan toekomstbestendige en toegankelijke dienstverlening voor de hele organisatie. In deze rol stuur je de onderdelen Inkoop en Facility aan en werk je aan de verdere ontwikkeling van onze facilitaire diensten, huisvesting en het inkoop- en contractmanagement. Jouw focus ligt op het optimaliseren van werkprocessen en het creëren van eenheid in verscheidenheid.

Met een eigentijdse kijk op inkoop en facilitaire dienstverlening weet je jouw teams én de organisatie te inspireren en verbinden. Denk aan duidelijk en uitvoerbaar beleid, maar ook aan harmonisatie en standaardisatie van werkprocessen. Je benut de expertise van je teamleden en creëert draagvlak, zelfs bij complexe vraagstukken. Hierbij houd je de balans tussen werkplezier en het behalen van professionele doelen scherp in de gaten.

Samen met het MT Bedrijfsvoering geef je strategisch richting aan de organisatie. Jouw verbindende aanpak en vernieuwende blik maken je een belangrijke schakel in het vertalen van strategische doelen naar concrete resultaten, zoals een teamplan of begroting. Je werkt in een open, informele en professionele omgeving waar samenwerking en humor hand in hand gaan. Vertrouwen, zelfstandigheid en waardering voor elkaars expertise staan centraal.

Kortom, een veelzijdig takenpakket waarin jij kunt bijdragen aan een toekomstbestendige organisatie.

Werkzaamheden

Resultaten:

- Opleveren huisvestingsanalyse en voortgang in diverse huisvestingsprojecten

- Overzicht duurzaamheidsinitiatieven met vervolgkoers en planning

- Bijdrage aan teamvorming en onderlinge samenhang en versterking van rollen

- Opleveren werkprocessen met bijbehorende rol -en taakverdeling en sturing op naleving hiervan

- Actualiseren inkoopbeleid, implementatie ervan en impuls aan bijbehorende stuurinformatie

- Uitlijnen van de samenwerking met en versterking van de dienstverlening richting de afdelingen en locaties

Functie eisen

  • Je bent inzetbaar voor minimaal 6 maanden voor 24 tot 32 uur gemiddeld per week.
  • Je beschikt aantoonbaar over een afgeronde HBO/WO-opleiding richting Facilitair Management/Bedrijfskunde/ NEVI Benoem de naam van het opleidingsinstituut, de plaats, de afstudeerrichting en het afstudeerjaar.
  • Je hebt in de periode 2020-heden aantoonbaar ervaring opgedaan als teammanager inkoop/facility/huisvesting bij een semi-overheidsinstantie. Voorkeur veiligheidsregio, gemeente. Benoem en beschrijf concreet (geen abstracte termen) in de toelichting de ervaring waaruit blijkt dat je aan de eis voldoet.

Wensen

  • Je beschikt aantoonbaar over ervaring met regie op huisvestingsprojecten, formuleren inkoopbeleid danwel facilitaire projecten. Aan te tonen met praktijkvoorbeelden, geef concreet aan wat je hebt gedaan, vanuit welke functie en welke uitdagingen zijn opgelost.
  • Je beschikt aantoonbaar over ervaring met het aansturen van teams waarin meerdere inhoudelijke disciplines zijn vertegenwoordigd en waarbij teamvorming en doorontwikkeling van de dienstverlening voor meerdere stakeholders resultaatgebieden waren.
  • Je hebt een heldere motivatie om deze opdracht uit te voeren. Wij vinden het belangrijk om te horen waarom deze opdracht jou aanspreekt en wat jij hieraan kan bijdragen. Wat zijn jouw belangrijke eigenschappen die deze opdracht tot een succes kunnen maken.

Competenties

De volgende competenties zijn van toepassing in de interviewfase:

1. Organisatiesensitiviteit

2. Samenwerkingsgericht

3. Overtuigingskracht

4. Initatiefrijk en positief

Extra info

  • Standplaats: Arnhem
  • Startdatum: 01-03-2025
  • Einddatum: 01-09-2025
  • Optie tot verlenging: 4x maximaal 6 maanden
  • Uren per week: 24-32

De interviews voor deze opdracht zullen plaatsvinden week 10 (1e gespreksronde). Gelieve hier rekening mee te houden.

Locatie

Arnhem

Publicatiedatum

14.02.2025

Publicatie eindigt

25.02.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!