Senior medewerker Grondzaken

Nieuw

Functie omschrijving

Binnen het team Omgeving en Ontwikkeling zijn wij op zoek naar een nieuwe collega. In dit team werken projectleiders, beleidsmedewerkers, planologen en vergunningverleners samen aan verschillende opgaven in de fysieke leefomgeving, zoals het realiseren van nieuwe woningen en de toekomst van het buitengebied. Als Medewerker Grondzaken ga je deel uitmaken van het team van ongeveer 25 medewerkers.

Jij kan in jouw rol een junior medewerker inwerken en begeleiden.

Wat ga je doen?

  • Je behandelt alle verzoeken om aankoop, verkoop, vestiging van zakelijke rechten, huur of gebruik van gemeentegrond en gemeentelijke panden. Alle werkzaamheden, vanaf het eerste verzoek tot en met het opstellen van een overeenkomst of de overdracht bij de notaris handel je zelfstandig af;
  • Je draagt zorg voor de uitgifte van bouwkavels, waarbij jij je met diverse aspecten bezig houdt. Dit kan variëren van het bedenken en opstellen van de verkoopstrategie, informatieverstrekking, vervaardigen kaartmateriaal tot en met de afwikkeling van de koopovereenkomst;
  • Je adviseert over en stelt anterieure overeenkomsten op;
  • Je bent binnen de gemeente het aanspreekpunt ten aanzien van (cultureel)erfgoed.
  • Je adviseert over overige privaatrechtelijke vraagstukken;
  • Je stelt adviesnota’s aan college op met betrekking tot grondzaken

Functie eisen

  • Je bent in het bezit van een afgeronde relevante opleiding op minimaal Hbo-niveau (bijv. rechten of vastgoedkunde);
  • Je beschikt minimaal over 2 jaar werkervaring op het gebied van grondzaken
  • De aangeboden kandidaat gaat akkoord met detachering.

Wensen

  • Je beschikt minimaal over 2 jaar werkervaring op het gebied van grondzaken
  • Het is een pré als je werkervaring hebt binnen een gemeente;
  • Ervaring met het begeleiden van junior medewerkers

Competenties

De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek.

- Je bent doortastend, proactief, zelfstandig en flexibel.
- Je bent klantgericht en communicatief vaardig.

Extra info

  • Startdatum 1-3-2025
  • Einddatum 31-5-2025
  • Optie tot verlenging opmerkingen Ja, 3 keer 3 maanden
  • Aantal uur per week 16,00
  • Toelichting op uur per week 8 tot 16 uur per week

De gesprekken zijn gepland op 25 februari om 14:30 uur en om 16:00 uur. Zorg ervoor dat je kandidaat op die datum en tijd beschikbaar is.

Locatie

Haaksbergen

Publicatiedatum

11.02.2025

Publicatie eindigt

19.02.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!