Adviseur Vastgoed

Nieuw

Functie omschrijving

Als interim adviseur Vastgoed werk je aan het beheren en optimaliseren van vastgoedprocessen binnen onze gemeente. Met jouw vastgoedkennis en procesinzicht verbeter je het beheer van onze portefeuille en ondersteun je maatschappelijke en commerciële partners. Je werkt nauw samen met de portfeuillemanager en adviseurs in een team dat volop in ontwikkeling is. We bereiden ons voor op nieuwe uitdagingen en organiseren ons steeds beter rondom de complexe vraagstukken van de toekomst. Tijdens deze transitie draag je tijdelijk actief bij aan de ontwikkeling van nieuwe werkprocessen en structuren binnen de vakgroep, waarbij jouw ideeën en expertise écht het verschil maken.

Werkzaamheden

  • beheren en vernieuwen van vastgoedovereenkomsten met diverse gebruikers
  • uitvoeren van exploitatie- en huurprijsberekeningen
  • nauwkeurig vastleggen van afspraken in ons managementsysteem
  • onderhouden van contact met maatschappelijke en commerciële vastgoedorganisaties over klantzaken en huurbetalingen

Functie eisen

  • De kandidaat is inzetbaar vanaf 10 maart 2025 tot en met 10 september 2025 voor 28 tot 36 uur per week (afhankelijk van de inzetbaarheid van de kandidaat).
  • Minimaal MBO opleiding
  • 2 jaar werkervaring bij een gemeente op een vastgoed- of huisvestingsafdeling en verantwoordelijk voor vastgoed, contractbeheer en diverse vastgoedovereenkomsten
  • De aangeboden kandidaat gaat akkoord met detachering.

Wensen

  • Ervaring bij een 100.000 plus gemeente
  • De inschrijver dient een toepasbare visie aan te leveren op de wijze waarop gemeenten het arrest van Didam implementeert en hanteert.
  • Ervaring bij meerdere verschillende gemeenten

Competenties

Als Adviseur Vastgoed ben je de verbindende schakel binnen het team. Je zorgt voor een nauwkeurige administratieve afhandeling van vastgoedzaken. Je ondersteunt collega’s door processen te stroomlijnen en biedt hen de juiste informatie op het juiste moment. Met je leergierigheid en kritische blik draag je bij aan het verbeteren van werkprocessen, zonder daarbij de details uit het oog te verliezen.

Extra info

  • Standplaats: Ede
  • Startdatum: 10-03-2025
  • Einddatum: 10-09-2025
  • Optie tot verlenging: Ja, halfjaarlijks
  • Uren per week: 28 tot 36

De interviews zullen plaatsvinden op 7 maart 2025. Gelieve hier rekening mee te houden.

Locatie

Ede

Publicatiedatum

11.02.2025

Publicatie eindigt

26.02.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!