Management Ondersteuning

Nieuw

Functie omschrijving

Werk waar je trots op kan zijn. Dit ga je doen.

Door de energietransitie komt er meer werk dan ooit op ons af. De uitdaging is groot. De afdeling Business Support Services (BSS) ontzorgt de organisatie, zodat zij zich kan focussen op kerntaken. BSS heeft alle administratieve werkzaamheden slim gebundeld. Op die manier werken we efficiënt, tegen lagere kosten en met een hoge kwaliteit van dienstverlening. Onderdeel van die dienstverlening is ook de ondersteuning en ontzorging van onze management- en directielaag. Een Management ondersteuningsteam van 28 dames, werkzaam vanaf de diverse Stedin-locaties, verzorgt dat.

Werkzaamheden

Hoe ziet jouw dag als management ondersteuning eruit?

Je start je dag met een kop koffie (gemaakt door onze barista’s in de koffiebar, of gewoon uit de koffieautomaat. En zelfs dan is -ie lekker, want we drinken koffie van de Heilige Boontjes!) of thee. Jij werkt voor een van de Directeuren en werkt voornamelijk op ons kantoor in Rotterdam.
Je dagen zijn heel divers. Vandaag start je de dag met een kort overleg, zodat jullie samen even de agenda voor de komende periode kunnen doornemen, wat komt er op de internet content pagina. Als dat geregeld is, ga je aan de slag met het vastleggen van een aantal afspraken waar meerdere externe partijen bij betrokken zijn. Dat wordt wel een beetje een puzzel, maar daar draai jij je hand niet voor om.
Na de lunch ga je alvast een aantal vergaderzalen reserveren voor onder andere de kwartaalsessie plus. Je nodigt interne en externe sprekers uit en zorgt voor de lunch. Die dag help je ook met het organiseren van de MT plus en vergeet je niet de bijeenkomst voor de strategische coalitie te organiseren. Ten slotte zorg je dat ook alle logistiek daar omheen piekfijn in orde is.
Daarna zit de dag erop. Morgenochtend werk je vanaf huis, zodat je wat administratie kan wegwerken. In de middag heb je een kwartaalbijeenkomst met alle BSS-collega’s. Kortom, je dagen zijn goed gevuld en op momenten ook een beetje chaotisch, maar neem van ons aan: je haalt er veel energie en plezier uit!

De opdrachtgever(s)

Een goed team. Daar hoor je bij.

Als managementassistente ben je onderdeel van het MO-team. Binnen BSS een hecht team dat in samenwerking bekent staat als betrouwbaar, transparant en flexibel. Een team waarbij iedereen bereid is elkaar te helpen. Je werkt voor één of meerdere leidinggevenden met wie je regelmatig contact hebt over jouw dienstverlening aan hun. Daarnaast heb je regelmatig contact met je MO-collega’s en de MO-teamleider om je voortgang te bespreken maar ook om gewoon even bij te praten over wat je bezig houdt. Onze cultuur is no-nonsense en direct. Als je ook nog wat zelfspot hebt, ga je een toptijd tegemoet.
We werken volgens ons Stedin@Work concept. Je werkt ongeveer de helft van de tijd op ons kantoor in Delft of Rotterdam De andere helft van de tijd werk je thuis. Wel zo flexibel. Natuurlijk zorgen wij voor de juiste voorzieningen voor je thuiswerkplek.

Omschrijving kandidaat

Jouw sterke punten. Worden wij blij van.

Jouw belangrijkste opdracht: zorgen dat alle ondersteunende zaken proactief geregeld en gecoördineerd worden. Van agenda- en mailboxmanagement tot het uitschrijven van Communicatie -werkprocessen en alles daar tussen in. Jij begrijpt als geen ander op welke manier je iemand kunt ontzorgen, zodat hij of zij zich kan concentreren op de core business. Je toont daadkracht en bent altijd bezig om te bekijken op welke manier je werk efficiënter kan. Daarbij pak je een leidende rol in de adoptie van nieuwe technieken die je in je werk kunnen ondersteunen.

Functie eisen

  • De kandidaat gaat akkoord met detachering
  • Kandidaat dient de Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift, een aanbieding op deze aanvraag is hierbij een akkoordverklaring
  • Kandidaat heeft minimaal een aantoonbare afgeronde HBO opleiding.
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar recente en aantoonbare werkervaring in een management- of officesupportfunctie
  • Het CV is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent) of deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.

Wensen:

  • Indien kandidaat eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan dient de reden van vertrek in het CV te staan. Tevens worden intern referenties ingewonnen. Mocht de reden van vertrek en de referentie(s) niet overeenkomen, dan wordt de toelating in het Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen.

Competenties

  • De programma’s van Microsoft Office kennen voor jou geen geheimen
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse taal
  • Je bent een kei in samenwerken en hebt lef en gevoel voor humor
  • Goed kunnen plannen
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Flexibele instelling
  • Resultaatgericht
  • Proactief
  • Luistervaardig

Extra info

Startdatum: 01-03-2025
Einddatum: 28-02-2026
Optie tot verlengen: Ja, bij goed presteren
Aantal uur per week: 40 uur
Let op! Eventuele intakegesprekken zullen plaatsvinden in de week van 10-02-2025. De gesprekken zullen niet op een ander moment plaats vinden.

Locatie

Rotterdam

Publicatiedatum

31.01.2025

Publicatie eindigt

04.02.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!