Kwaliteitscoördinator en Projectleider Schuldhulpverlening

Nieuw

Functie omschrijving

Wij zoeken een kwaliteitscoördinator schuldhulpverlener die zeer ervaren is op de inhoud van het vak en de (veranderende) wet- en regelgeving en die daarnaast in staat in om als projectleider ingezet te worden om de implementatie van een nieuwe werkwijze en alles wat daarbij komt kijken in goede banen te leiden. Het schrijven van een implementatieplan is een van de eerste en belangrijkste taken.

Je gaat aan de slag met het vastgestelde plan tot herinrichting en zorgt voor de implementatie. Daarbij weet je de juiste steakholders te betrekken.

Verder:
  • Het bewaken van de kwalitatieve dienstverlening aan de inwoner;
  • Deelnemen aan overleggen;
  • Voeren van caseload gesprekken;
  • Coachen, motiveren en enthousiasmeren van het team;
  • Voeren van klachtgesprekken;
  • Opstellen van werkinstructies in samenwerking met uitvoerend beleid;
  • Signaleren vanuit de praktijk;
  • Intensieve samenwerking met de samenwerkende ketenpartners;
  • Oog hebben en houden voor de interne ontwikkelingen binnen de gemeente Stichtse Vecht die de inrichting en positionering van Schuldhulpverlening raken;

Functie eisen

  • HBO opleiding
  • 5 jaar actief schuldhulpverlening
  • min. 2 jaar projecten/verandermanagement ervaring

Extra info

Startdatum: 3 maart 2025
Optie tot verlengen: Ja

Locatie

Maarssen

Publicatiedatum

30.01.2025

Publicatie eindigt

04.02.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!