- ZZP / Freelance
- 80,00
- 24 uur pw, 4 mnd
Salarisadministrateur
Functie omschrijving
De afdeling HRM ondersteunt zowel de Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (VRGZ) als de GGD Gelderland-Zuid en is onderdeel van de sector Bedrijfsvoering. Binnen deze sector werken we samen met de afdelingen Financiën & Control, Vastgoed & Facility Management en Informatievoorziening.
De afdeling HRM bestaat uit twee teams:
- Team Advies & Beleid
- Team Service & Informatie
In totaal werken er binnen de afdeling HRM 25 medewerkers. Voor deze opdracht zoeken wij versterking binnen het Team Service & Informatie, specifiek op het gebied van personeels- en salarisadministratie. De focus ligt op het ondersteunen en adviseren van onze interne organisatie, waarbij je een belangrijke bijdrage levert aan een foutloze administratie en optimale dienstverlening.
Werkzaamheden
De belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:
- Zorgdragen voor juiste en tijdige salarisverwerking
- Verwerken van en adviseren over complexe casuïstiek binnen de salarisverwerking
- Vraagbaak en sparringpartner voor salarisadministrateur
- Gevraagd en ongevraagd adviseren op onder meer het gebied van salarisverwerking, pensioen, WKR, journalisering, gevolgen en mogelijkheden bij (gewenste) wijzigingen in de arbeidsvoorwaardenpakketten.
Functie eisen
Uit het CV blijkt dat de kandidaat aantoonbaar beschikt over:
- Een relevante afgeronde HBO/WO opleiding aangevuld met PDL en/of VPS (op verzoek van opdrachtgever aan te tonen met diploma's);
- Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare functie binnen de publieke sector;
- Kennis van en ervaring met arbeidsrecht, sociale zekerheid en loonheffingen;
- Je bent flexibel, stressbestendig en besluitvaardig;
- Je kunt goed in teamverband werken en kunt relaties opbouwen en onderhouden;
- Je beschikt over goede mondelinge en schriftelijke communicatievaardigheden.
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de opleidingen en werkervaring van de kandidaat.
Benoem en beschrijf concreet in het CV de relevante ervaring waaruit blijkt dat de kandidaat aan deze eis(en) voldoet. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum en beschrijving van de werkzaamheden te zijn vermeld.
Het CV is in het Nederlands opgesteld.
Voeg een referentie (maximaal 1 A4) in PDF formaat toe.
Uit de referentie (niet ouder dan 5 jaar) blijkt dat de kandidaat beschikt over:
Het naar tevredenheid van opdrachtgever uitvoeren van een vergelijkbare opdracht van vergelijkbaar niveau en omvang.
Vermeld in uw referentie duidelijk de omschrijving van de opdracht en de contactgegevens van de opdrachtgever.
Uit de omschrijving blijkt duidelijk dat de referentie voldoet aan de gestelde eisen.
Opdrachtgever behoudt zich het recht voor om de referentie te verifiëren bij de referent.
Competenties
De kandidaat wordt tijdens het interview op de volgende competenties beoordeeld:
- Analytisch vermogen: Signaleert problemen; herkent belangrijke informatie; legt verbanden tussen gegevens. Spoort mogelijke oorzaken van problemen op; zoekt ter zake doende gegevens.
- Adviseren: Begeleiding en deskundig advies geven aan het management of aan andere groepen over de systemen en processen.
- Organisatiesensitiviteit: het vermogen om de interne dynamiek, cultuur en relaties binnen een organisatie te begrijpen en te navigeren.
Extra info
Standplaats
Nijmegen
Startdatum
03-03-2025
Einddatum
01-07-2025
Optie tot verlenging
Ja
Uren per week
16-24
De interviews zullen op 17 of 18 februari 2025 plaatsvinden. Wij verzoeken je hier alvast rekening mee te houden.
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!