Technisch Woonadviseur

Nieuw

Functie omschrijving

We zoeken een tijdelijke technisch woonadviseur met ervaring in een soortgelijke functie.

De Technisch Woonadviseur is verantwoordelijk voor de mutatieopname, werkopdrachten en de planning voor mutatie-, dagelijks en serviceonderhoud. Ook is de Technisch Woonadviseur verantwoordelijk voor het organiseren van aanvragen voor niet-planmatige aanpassingen van woningen.

Werkzaamheden

Mutaties en reparatieverzoeken

  • Doet de voor- en eindopname van de te muteren woningen. Onder meer voor energielabeling (EPA), classificatie toegankelijkheid en woningwaarderingssysteem.
  • Inspecteert woningen bij vage klachten.
  • Geeft opdracht voor reparaties, bewaakt de voortgang en controleert de uitvoering van de opdrachten.
  • Behandelt schadeclaims en calamiteiten.
  • Is verantwoordelijk voor de oplevering (verhuur technisch) van mutatiewoningen.
  • Beoordeelt mutatieverzoeken naar aanleiding van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO).
  • Beoordeelt, accordeert en controleert aanvragen en uitvoering van Zelf Aangebrachte Voorzieningen.
  • Registreert en bewaakt asbestsaneringen in het Landelijk Asbest Volgsysteem (LAVS).

Communicatie/ Klachtenbehandeling

  • Behandelt zelfstandig binnenkomende klachten.
  • Verzorgt de communicatie naar klanten en instanties over de afhandeling van klachten en overige zaken.

Contractbeheer

  • Bewaakt de uitvoering van overeengekomen contracten met de aannemers; rapporteert voortgang en eventuele afwijkingen aan het bedrijfsbureau; neemt initiatief tot herstel van eventuele afwijkingen.

Informatievoorziening

  • Levert de benodigde informatie en verantwoording aan voor diverse volgsystemen, rapportages en jaarverslag.
  • Levert gegevens aan en overlegt met team bedrijfsbureau Vastgoed over de jaarbegroting naar aanleiding van opgetreden of te verwachten structurele klachten.

Procesbeheersing eigen functie

  • Verzorgt dat eigen werkzaamheden transparant en navolgbaar zijn draagt desgevraagd zorg voor documentatie en rapportage van eigen werkzaamheden.
  • Draagt bij aan de continuering van eigen werkzaamheden bij ongeplande afwezigheid.
  • Communiceert met in- en externe belanghebbenden over (te) verwachte(n) acties en resultaten van eigen werkzaamheden
  • Draagt bij aan onderhoud en optimalisatie van op eigen resultaatgebieden betrekking hebbende bedrijfsstandaarden, procedures en werkinstructies; past deze op correcte wijze toe.

De opdrachtgever(s)

Uwoon is een woningcorporatie die betaalbare en duurzame huizen voor mensen met een relatief laag inkomen realiseert. Wij creëren plekken waar huurders met plezier wonen en zich veilig en thuis voelen. Dit doet we niet alleen: we werken samen met huurders, gemeenten, zorg- en welzijnsaanbieders, aannemers en bouwers. Bij ons staat de huurder centraal. De sociale huurwoningen die worden gebouwd, verhuurd en beheerd, bevinden zich in de gemeenten Ermelo, Elburg, Harderwijk en Oldebroek.

Bij Uwoon staan de werkwaarden Samenwerken, Autonomie, Creativiteit en Plezier hoog in het vaandel, dus het is belangrijk dat jij jezelf hierin herkent.

Kijk voor meer informatie op de website van Uwoon.

Locatie: Harderwijk

Aantal collega’s: 108

Man/Vrouw: 51% / 49

Werken: Hybride

Functie eisen

  • De kandidaat is akkoord met detachering
  • De kandidaat gebruikt voor de opdracht een eigen mobiele telefooon
  • MBO 4 werk- en denkniveau (bij voorkeur Bouwkunde)
  • Certificaat EPA-W
  • Ervaring in de corporatiesector

Competenties

  • Plannen en organiseren
  • Resultaatgericht
  • Samenwerken

Extra info

Startdatum: 17-02-2025
Einddatum: 01-05-2025
Optie tot verlengen: Ja
Aantal uur per week: 24-36 uur
Werkdagen: In overleg

Locatie

Harderwijk

Publicatiedatum

27.01.2025

Publicatie eindigt

31.01.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!