Gegevensbeheerder of functioneel beheerder

Nieuw

Functie omschrijving

Het beheer van het gegevensmagazijn Key2Datadistributie en Key2voa van Centric en bijbehorende koppelingen en kwaliteitscontroles. Dit omvat standaard het oplossen van foutmeldingen en het signaleren van fouten door middel van queries op de database (Oracle SQL en Microsoft Excel worden hiervoor gebruikt). Soms zullen gebruikers van afnemende systemen ook vragen stellen over de datakwaliteit. Indien nodig kan het gebeuren dat je een coördinerende rol hebt tussen de IT organisatie SSC ONS en andere functioneel beheerders als er ad hoc wijzigingen zijn die uitgevoerd moeten worden. Bijv. als er n.a.v. wetgeving iets aangepast moet worden of als er een certificaat wijzigt. Het zijn systemen die gemeentebreed worden gebruikt (door de vele koppelingen die er liggen) en dit soort wijzigingen moeten tijdig worden opgepakt om uitval te voorkomen.

De opdrachtgever(s)

Kampen is een groeiende gemeente die volop in ontwikkeling is. De organisatie zet zich iedere dag in samen met de inwoners om goed wonen, werken en verblijven te realiseren. Een leefomgeving met een mooie balans tussen gebouwen, groen en water. Daarbij staan we voor grote maatschappelijke opgaven: dat iedereen kansrijk opgroeit en meedoet, het versnellen van de woningbouw, de transitie naar een circulaire economie, duurzame landbouw, bereikbaarheid en de energietransitie. De gemeente Kampen heeft met haar ruim 55.000 inwoners en zo’n 550 medewerkers verdeeld over 11 afdelingen een mooie omvang. Groot genoeg om professioneel te zijn en klein genoeg om veel collega’s persoonlijk te kennen. Dat vinden we belangrijk in Kampen.

Functie eisen

  • Aantoonbaar afgeronde hbo bachelor opleiding;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als gegevensbeheerder/functioneel beheerder binnen een gemeente;

Wensen: (weging, totaal 100 punten)

  • Aantoonbaar afgeronde hbo bachelor opleiding richting data analyse (20 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met registratie en verwerking van Basisregistratie gegevens uit de basisregistraties personen, adressen en gebouwen en het handelsregister (20 punten)
  • Aantoonbare werkervaring met het Centric gegevensmagazijn (30 punten)
  • Aantoonbare werkervaring met Oracle SQL databases/queries (30 punten);

Competenties

  • Digitale vaardigheden
  • Adviesvaardigheden;
  • Kwaliteitsgerichtheid;
  • Analytisch evalueren.

Extra info

Startdatum: 01-03-2025
Einddatum: 01-08-2025
Optie tot verlengen: Nee
Aantal uur per week: 12-16 uur
Is hybride werken mogelijk: Ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg


De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 12 februari 2025 vanaf 09.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 11 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Locatie

Kampen

Publicatiedatum

27.01.2025

Publicatie eindigt

05.02.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!