- Detachering
- 75,00
- 32 uur p/w, 4 mnd
Contractmanager ICT/Facilitair
Functie omschrijving
Je helpt de collega’s van ICT, Intern Service Punt (servicedesk) en Facilitaire zaken met contracten onderhouden. Je weet wanneer onze contracten aflopen. En gaat daarover in gesprek met leveranciers. Je signaleert op tijd als er actie nodig is en beslist samen met je collega’s de volgende stappen. Je neemt het voortouw bij het beëindigen, verlengen en/of vernieuwen van contracten. Verder ben je betrokken bij de inkoopprocedures voor ons team en het contracteren van nieuwe leveranciers. Jij bepaalt samen met de collega’s de inkoopstrategie. Je bent projectleider bij aanbestedingen (team Inkoop begeleidt de procedure). Ook ben je het eerste aanspreekpunt voor alle vragen over contractmanagement.
Je hebt een belangrijke rol bij de selectie van leveranciers en bepaald samen met ons team het beleid hiervoor. Je onderhoud en verbetert samen met cluster Facilitair management de standaard contracten, SLA’s, programma’s van eisen en correspondentie die als uitgangspunt dienen voor nieuwe leveranciers.
De opdrachtgever(s)
Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee
De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft de gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners.
We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt.
Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.
Functie eisen
- De kandidaat gaat akkoord met detachering
- Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
- Aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring met contractmanagement;
Wensen: (weging, totaal 100 punten
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar bij een overheidsinstelling (30 punten);
- Aantoonbaar 2 of meer jaren werkervaring met contractmanagement op ICT en/of facilitair vakgebied (30 punten);
- Aantoonbaar in het bezit van NEVI 1 en NEVI 2 diploma (20 punten);
- Kandidaat beschrijft beknopt welke kwaliteiten er nodig zijn om de betreffende functie uit te voeren en waarom hij/zij die kwaliteiten in huis heeft (20 punten).
Competenties
Extra info
Startdatum: 01-03-2025
Einddatum: 27-06-2025
Optie tot verlengen: 3 maal 12 maand(en)
Aantal uur per week: 32 uur
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma t/m do
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op dinsdag 25 februari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 13 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!