Projectsecretaris Openbare Werken

Nieuw

Functie omschrijving

Als projectsecretaris van een groot project in de openbare ruimte (wijk renovatie) werk je nauw samen met de projectleider(s). Je ontzorgt hen op administratief vlak, je hebt bij voorkeur affiniteit met een ambtelijke organisatie, je kunt goed communiceren in woord en schrift, je bent een duizendpoot die zelf graag mee-, en nadenkt.

Werkzaamheden

  • Je ondersteunt de projectorganisatie binnen het fysiek domein.
  • Je hebt ervaring met het inrichten en opbouwen van de projectorganisatie- en administratie. Hieraan lever je een belangrijke bijdrage.
  • Je verzorgt het agendabeheer van de projectleider(s) en bereidt in- en externe bijeenkomsten voor, waaronder bewonersbijeenkomsten.
  • Je verzorgt verder de projectadministratie en -archivering.
  • Je draagt bij aan inwonerscommunicatie en informatie op de website.
  • Tenslotte lever je een bijdrage aan voortgangsrapportages, notuleer je in voorkomende gevallen, formuleer je actiepunten en bewaak je deze.
  • Hierbij werk je samen met collega’s bedrijfsvoeringondersteuning, projectleiders, adviseurs en de leiding.

De opdrachtgever(s)

Huizen; een dorp met een bijzondere geschiedenis, in het prachtige Gooi in Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Er werken meer dan 400 medewerkers voor Huizen.

Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht. 

Functie eisen

  • De kandidaat gaat akkoord met detachering
  • Uiterlijk beschikbaar per 17 februari 2025 voor 16 uur per week, gedurende gehele opdracht inclusief verlengingen;
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal MBO-4 niveau;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het ondersteunen van projectleiding / -management.

Wensen: (weging totaal 100 punten)

  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met projectmatig werken (30 punten)
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het voeren van een projectadministratie (25 punten)
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met inwonerscommunicatie (20 punten)

Competenties

  • Je bent analytisch sterk en weer snel verbetermogelijkheden te signaleren;
  • Je bent in staat om mensen in beweging te krijgen om de kwaliteitsnormen van onze processen na te leven;
  • Je bent een teamplayer en werkt graag samen met mensen uit verschillende werkvelden binnen het fysieke domein.

Extra info

Startdatum: 17-02-2025
Einddatum: 17-02-2026
Optie tot verlengen: 4 maal 6 maand(en)
Aantal uur per week: 16 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.


De fysieke gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 11 februari 2025 tussen 15:00 uur en 18:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 7 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Locatie

Huizen

Publicatiedatum

26.01.2025

Publicatie eindigt

04.02.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!