- Detachering
- 100,00
- 28-36 uur p/w, 6 mnd
Interim afdelingshoofd Advies en bedrijfsvoering
Functie omschrijving
Geef jij als coach en sparringspartner leiding aan je collega’s? Stuur je op resultaat door mensen te inspireren en te faciliteren in het proces om daar te komen?
Als interim afdelingshoofd voor de afdeling Advies en bedrijfsvoering richt jij je hierop voor de onderdelen: P&O, Financiën, Juridische Zaken en Communicatie. Daarbij heb je aandacht voor mensen en (werk)processen. Je werkt vanuit vertrouwen en eigenaarschap, durft los te laten en stimuleert samenwerking. Daarvoor zoek je proactief naar afstemming met collega afdelingshoofden. Je bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke doelen en resultaten rond de onderwerpen personeel, informatievoorziening, juridische zaken, organisatieverandering, financiën, administratieve organisatie, communicatie en huisvesting (PIJOFACH).
Onze organisatie staat aan het begin van de implementatie van de visie Samenleving en Gemeente. De uitgangspunten die hierin te vinden zijn vragen om organisatieverandering. Actueel is ook het verandertraject van het domein Bedrijfsvoering. Hiervoor wordt binnenkort een visie vastgesteld met een implementatiestrategie. Bij deze trajecten verwachten we dat je een proactieve rol aanneemt die bijdraagt aan de doorontwikkeling en concrete implementatie.
Je bent onderdeel van het concern-MT en daarnaast ook van het netwerk Bedrijfsvoering. Het netwerk Bedrijfsvoering bestaat naast jou uit de concernmanager Bedrijfsvoering, de afdelingshoofden Administratie en ondersteuning en Dienstverlening en informatie en de businesscontroller bedrijfsvoering.
De opdrachtgever(s)
Functie eisen
- De kandidaat gaat akkoord met detachering
- Aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als integrale leidinggevende in de afgelopen 10 jaar in de publieke sector;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 in het coachen van medewerkers
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met (cultuur)verandertrajecten.
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als leidinggevende op de afdeling : P&O, Financiën, Juridische Zaken en/of Communicatie.
Wensen: (weging, totaal 100 punten)
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als integrale leidinggevende in de afgelopen 10 jaar binnen een gemeentelijke instelling (30 punten);
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het gebied van personeel, informatievoorziening, juridische zaken, organisatieverandering, financiën, administratieve organisatie, communicatie en huisvesting (PIJOFACH) (maak dit duidelijk aantoonbaar in het cv) (20 punten);
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 in het coachen van medewerkers met aandacht voor ontwikkeling en groei medewerkers (maak dit duidelijk aan de hand van 2 voorbeelden in het cv) (50 punten).
Competenties
- Resultaatgericht;
- Innovatief;
- Persoonlijke ontwikkeling;
- Betrouwbaar.
Extra info
Einddatum: 03-09-2025
Optie tot verlengen: 2 maal 6 maand(en)
Aantal uur per week: 28-36 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk: ja
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op woensdag 12 februari 2025 van 09.00 uur tot 11.30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 11 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!