- ZZP / Freelance
- 88,00
- 36 uur p/w, 5 mnd
Financieel Adviseur
Functie omschrijving
De opdrachtgever(s)
Wij zijn een 100.000 plus gemeente, onderdeel van het regionaal samenwerkingsverband Holland Rijnland en deelnemer aan de G40.
Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Samenwerkingsgericht, resultaatgericht, klantgericht en veranderingsbereid zijn onze kerncompetenties. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.
Teams van Samenleving
Je thuisteam is Bedrijfsbureau Sociaal, dat bestaat uit verschillende (staf)onderdelen, waaronder kwaliteit, projectleiding, ondersteuning en financiën. In dit team werken ca. 20 mensen. Samenleving bestaat, naast het eigen team, uit verschillende uitvoerende teams bij het Serviceplein en diverse beleidsteams bij Maatschappelijke Ontwikkeling.
Omschrijving kandidaat
Functie eisen
- Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als financieel adviseur bij een gemeentelijke organisatie;
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in het Sociaal domein;
- Aantoonbare werkervaring met Key2Financien;
Wensen: (weging, totaal 100 punten)
- Afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau op financieel gebied; (35 punten)
- Uiterlijk beschikbaar per 10 februari 2025 voor 36 uur per week; (25 punten)
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als financieel adviseur bij een gemeentelijke organisatie. (40 punten)
Competenties
- Adviesvaardigheden;
- Accuratesse;
- Pragmatisch;
- Analytisch vermogen;
- Schakelvermogen (flexibiliteit);
- Cijfermatig inzicht;
- Constructief kritisch;
- Samenwerkingsgericht;
- Resultaatgericht;
- Klantgericht;
- Overtuigingskracht;
- Organisatiesensitiviteit;
- Politiek bestuurlijke sensitiviteit.
Extra info
Einddatum: 10-07-2025
Optie tot verlengen: Mogelijk, maar nog niet bekend
Aantal uur per week: 36 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr
Is hybride werken mogelijk? Ja, het contact met de opdrachtgever onderhoud je via de teammanager Bedrijfsbureau Sociaal, hier worden nadere afspraken over gemaakt. Vereist is om minimaal 2, bij voorkeur meer, dagen per week op kantoor aanwezig te zijn.
De digitale gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op vrijdag 31 januari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op donderdag 30 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!