- Detachering
- 56,00
- 24-36 uur p/w, 3 mnd
Medewerker Kwijtschelding en Invordering
Functie omschrijving
Werkzaamheden
- Het afhandelen en bewaken van kwijtscheldingsverzoeken (inclusief de administratieve beroepschriften);
- Afhandelen telefoongesprekken;
- Behandelen van verzoeken om betalingsregelingen;
- Overige werkzaamheden.
De opdrachtgever(s)
Een dorp met een bijzondere geschiedenis, in het prachtige Gooi in Noord-Holland. Met ongeveer 41.000 inwoners is Huizen een gemeenschap die staat voor verbinding, een groene leefomgeving en betrokkenheid bij lokale initiatieven. Er werken meer dan 400 medewerkers voor Huizen. Als ambtelijke organisatie van de gemeente Huizen hebben we een inspirerende opdracht: samen betrouwbaar onze publieke verantwoordelijkheden vervullen en actief bijdragen aan maatschappelijke uitdagingen. We zijn er voor onze gemeenschap en streven naar tastbare resultaten, gedreven door passie, vertrouwen en daadkracht.
Als medewerkers zijn wij er voor onze inwoners. Jouw bijdrage voor de inwoners, de samenleving en de organisatie wordt gezien en gewaardeerd. De lijnen zijn kort en Huizen is tegelijkertijd groot genoeg om impact te maken. We stimuleren het nemen van verantwoordelijkheid. We waarderen goede ideeën en goed werk en zijn eerlijk over waar het beter kan.
Functie eisen
- De kandidaat gaat akkoord met detachering
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met gemeentelijke belastingen;
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker kwijtschelding en invordering bij een gemeente;
- Beschikbaar voor 24 tot 36 uur per week gedurende gehele duur van de opdracht.
Wensen: (weging, totaal 100 punten)
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente (35 punten);
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker kwijtschelding/invordering (45 punten).
- Kennis van Civision (Pink) en uitwisseling met het Inlichtingenbureau (20 punten).
Extra info
Einddatum: 17-06-2025
Optie tot verlengen: 2 maal 2 maand(en)
Aantal uur per week: 24-36 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: in overleg.
De fysieke/digitale gesprekken bij de gemeente worden gepland in overleg met de best passende kandidaat. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 19 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!