- ZZP / Freelance
- 85,00
- 32 uur pw, 10 mnd
Facilitair coördinator
Functie omschrijving
Werkzaamheden
Je draagt de verantwoordelijkheid voor de dagelijkse gang van zaken met betrekking tot facilitaire voorzieningen binnen de organisatie. Een gedeelte coördinatie van gebouwenbeheer en klein onderhoud, behoort ook tot de functie. Hierbij maak je gebruik van zowel jouw commerciële kwaliteiten, als je financieel en technisch inzicht. Dit doe je voor alle gemeentelijke accommodaties, gebouwen, monumenten en fonteinen.
Zo houd jij je onder andere bezig met:
- De coördinatie van de werkzaamheden van de facilitair medewerkers en (extern ingehuurde) schoonmakers.
- De planning van het onderhoud aan monumenten en fonteinen.
- Monitoring van resultaatafspraken uit overeenkomsten (bv. voor de catering en schoonmaak).
- Het beheer, onderhoud en verhuur van de sportzalen. Dit doe je in overleg met de sporthalbeheerders.
- Het organiseren en coördineren van de bedrijfshulpverlening.
Wat doe je nog meer:
- Je stelt werkplekken goed in en geeft ook instructies op dat gebied.
- Je coördineert alles rondom de vervoersmiddelen die eigendom zijn van de gemeente.
- Je beoordeelt, organiseert en controleert (grote) aanbestedingen van facilitaire aard.
- Je organiseert (mede) en begeleidt interne verhuizingen.
- Je stemt regelmatig af met de gebruikers van onze gemeentelijke panden.
Functie eisen
- De kandidaat is inzetbaar vanaf 10 februari 2025 tot 1 januari 2026 voor 32 uur per week.
- Je bent in het bezit van een afgeronde HBO diploma Facility Management. Uw opleidingsniveau blijkt uit uw cv.
- Je hebt minimaal 7 jaar aantoonbare ervaring als facilitair coördinator. Uw kennis en ervaring blijkt uit uw cv.
Wensen
- De mate waarin je aantoonbare ervaring hebt als facilitair coördinator.
- De mate waarin je ervaring hebt in het geven van instructies van werkhouding en werkplekken.
- De mate waarin je ervaring hebt in aanbestedingen van facilitaire aard.
- De mate waarin jij goed en effectief kan communiceren met diverse groepen.
Extra info
- Standplaats: Winterswijk
- Startdatum: 10 februari 2025
- Einddatum: 31 december 2025
- Optie tot verlenging: Ja
- Uren per week: 32
De interviews zullen plaatsvinden op 29 januari 2025. Gelieve hier rekening mee te houden.
Je ontvangt zo spoedig mogelijk, uiterlijk 27 januari 2025 bericht of je wel of niet bent uitgenodigd voor het interview.
Hybride werken
Binnen de gemeente werken we zoveel mogelijk hybride. De verhouding van het werken op kantoor en elders wordt in overleg bepaald.
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!