- ZZP / Freelance
- 79,-
- 36 uur pw, 12 mnd
Project Wachtlijstbeheer Veiligheidsteam
Functie omschrijving
“Project Wachtlijstbeheer Veiligheidscasuistiek” is een tijdelijke opdracht waarbij jij zelfstandig verantwoordelijk bent voor het beheer van de wachtlijst van het veiligheidsteam. Je bent geen onderdeel van dit team en beheert geen eigen caseload waarin je het vaste gezicht bent voor de cliënten, maar springt in waar nodig voor de casussen van de wachtlijst.
Wanneer er vragen zijn of spoedig inzet nodig is, in zaken die op de wachtlijst staan, komen deze bij jou terecht. Jij maakt zelfstandig een eerste inschatting van hetgeen nodig is, zet dit (tijdelijk) in en brengt de rust zo veel mogelijk terug in de situatie. Dit alles doe jij, tot er een vast contactpersoon van het Veiligheidsteam de casus van je over kan nemen. Je inzet is vaak op spoed/crisis situatie.
Gedurende de 11 maanden van jouw opdracht wordt er verder gebouwd aan het vaste team om de instroom van casussen binnen het eigen team op te kunnen vangen. Na deze 11 maanden eindigt de opdracht en is er geen mogelijkheid tot verlenging.
De opdrachtgever(s)
Omschrijving kandidaat
- Je hebt een relevante HBO opleiding
- Je bent in het bezit van een geldige SKJ registratie
- Je hebt geruime ervaring in zorg en veiligheidscasuistiek vanuit een regiefunctie
- Je bent bekend met de Wmo en de Jeugdwet en hebt ervaring met indicatiestelling op grond van deze wetten.
- Je bent zeer zelfstandig, kan goed functioneren binnen deze opdracht zonder direct onderdeel uit te maken van een team.
- Je bent flexibel en bezit goede vaardigheden in crisisbeheersing.
- Je bent een snelle denker en zet dit denken zo snel als mogelijk om in handelen.
- Je weet hoe je veiligheidsafspraken maakt met een gezin en welke partijen je het best kan betrekken.
Functie eisen
- Kandidaat is in het bezit van een geldige SKJ registratie, aanleveren bij aanbieden.
- Minimaal 5 jaar ervaring in het werken met veiligheidscasuïstiek, gezien de complexiteit van de opdracht en de gevraagde zelfstandigheid.
- Je bent bekend met de sociale kaart van de gemeente Waalwijk.
- Je bent fulltime beschikbaar vanaf 3 februari 2025.
- Je hebt minimaal 5 jaar recente werkervaring met crisisbeheersing in veiligheidscasuïstiek
- Je hebt aantoonbare recente ervaring met werken in ZorgNed.
Competenties
- De mate van zelfstandigheid; is deze voldoende voor het uitvoeren van de opdracht
- Maakt de kandidaat een voldoende "stevige" indruk
- Communicatieve vaardigheden worden getoetst d.m.v. het interview
Extra info
Uren: 36 uur per week
Duur: t/m 31-12-2025
Optie tot verlenging: n.v.t.
Interviews vinden plaats in de laatste week van januari.
Je beslist zelf waar en wanneer jij de werkzaamheden uitvoert. Bereikbaar zijn tijdens kantooruren is wel een vereiste.
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!