Teamleider Handhaving en Toezicht

Nieuw

Werkzaamheden

- Aansturen van circa 25 medewerkers (juristen, toezichthouders, boa’s)
- P-taken (verzuim, personeelsplanning, opleiding)
- Coachen medewerkers
- Coördineren van werk
- Verbeteren werkprocessen
- Teamontwikkeling
- Behandelen van klachten
- Adviseren en rapporteren aan de leiding en het bestuur.

Functie eisen

  • De kandidaat is akkoord met detachering
  • Gemeentelijke ervaring
  • Ervaring met VTH (beleid, uitvoering, implementatie en monitoring)
  • Ervaring met BOA werkzaamheden

Wensen:

  • Kandidaat woont maximaal 30 kilometers bij de gemeente vandaan
    (i.v.m. duurzaamheid/CO2 uitstoot):
  • Minimaal een bachelor diploma bij voorkeur met planologische, bouwkundige of juridische specialisatie
  • Relevante werkervaring als leidinggevende op het gebeid van handhaving en toezicht (zoals omschreven in de werkzaamheden)
  • Recente relevante werkervaring in de regio. Recent betekent in dit geval binnen de afgelopen 2 jaar
  • Het cv is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent)

Competenties

  • Politiek sensitief
  • Situationele leiderschapsstijl op een resultaat- en mensgerichte manier

Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief.

Extra info

Startdatum: 10-02-2025
Einddatum: 15-08-2025
Optie tot verlengen: ja, meerdere keren tot uiterlijk 31 december 2026.
Aantal uur per week: 36 uur
Op donderdagmiddag 23 januari zijn de selectiegesprekken

Locatie

Doorn

Publicatiedatum

10.01.2025

Publicatie eindigt

15.01.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!