Medewerker huuradministratie

Nieuw

Werkzaamheden

  • Verricht administratieve werkzaamheden ten behoeve van de volledige uitvoering van huuradministratie en bewaakt de realisatie hiervan.
  • Draagt rondom de huuradministratie zorg voor de benodigde informatieverstrekking/ondersteuning aan interne- / externe klanten of derden.
  • Ondersteunt bij de uitvoering van beleid en klantprocessen door het voeren van de huuradministratie en de aansluiting tussen sub-administratie en grootboek.
  • Verricht overige administratieve werkzaamheden voortkomend uit het verhuurproces waaronder de tijdige uitgifte en registratie van huurovereenkomsten, de uitvoering van de jaarlijkse huurverhogingen, de afrekening stook servicekosten, de uitvoering en afhandeling van bezwaarprocedure.
  • Medewerker huuradministratie werkt nauw samen met de medewerker huurincasso en zijn elkaars achtervang.

De opdrachtgever(s)

Rhenam Wonen is een corporatie in het hart van Rhenen en Amerongen. Met ruim 2.900 woningen huisvesten wij circa 5.000 mensen. Huurders met een kleine portemonnee en/of een zorgbehoefte kunnen bij ons terecht.

We zorgen voor voldoende passende woningen, die voor onze huurders als een ‘thuis’ voelen. Geluk in wonen en leven gaat voor ons over een (t)huis in de buurt. Een plek waar goed wonen en (samen)leven elkaar versterken. We werken vanuit de menselijke maat in wonen. We zorgen dat de uitvoering van onze kerntaak rondom wonen op orde is, zodat we waar nodig maatwerk kunnen leveren en sociaal-maatschappelijke vraagstukken kunnen oppakken. We hebben een sterke lokale verankering. We zoeken de samenwerking op met onze huurders, de gemeenten, zorg- en welzijnsorganisaties en andere maatschappelijke instellingen.

Functie eisen

  • De kandidaat is akkoord met detachering
  • Kandidaat heeft enkele jaren werkervaring in deze functie en kan zelfstandig werken.
  • Zelfstandig werkend
  • Samenwerkingsvermogen
  • Communicatief vermogen
  • Kennis van Xbis en Trust-it/ TKB
  • We gaan dit jaar over naar ZIG (Dynamics Empire) als nieuw ERP systeem.

Extra info

Startdatum: 20-01-2025
Einddatum: 30-04-2025
Optie tot verlengen: Ja
Aantal uur per week: 32-36 uur

Locatie

Rhenen

Publicatiedatum

08.01.2025

Publicatie eindigt

12.01.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!