- Detachering
- 47,00
- 40 uur p/w, 2 mnd
ICT Frontoffice Medewerker
Werkzaamheden
Wat ga je doen?
De IT FrontOffice van HTM is de plek waar collega’s terecht kunnen voor hun ICT gerelateerde (aan)vragen, verzoeken en meldingen van verstoringen (incidenten). In deze functie ben jij hier het eerste aanspreekpunt, je zorgt voor een correcte afhandeling van de (aan)vragen en meldingen en je zorgt er voor dat eventuele verstoringen worden verholpen.
Je lost eerste- en tweedelijns meldingen op zoals het toekennen van rechten, gebruikersvragen, storingen, netwerk patching en vervanging van de hardware. Jij voert de regie bij het verhelpen van verstoringen en stuurt daarin in- en externe partijen aan voor het gehele proces. Alle meldingen en oplossingen registreer je in een kennisbank. Dit is belangrijk omdat je aan de hand van deze informatie rapportages maakt en voorstellen doet tot oplossen van veel voorkomende problemen. Je stelt productiehandleidingen en werkbeschrijvingen op en je zorgt ervoor dat deze up to date blijven.
Naast het afhandelen van de incidenten ben je systeembeheerder en bewaak je de beschikbaarheid en werking van systemen. Hierbij signaleer je dreigende problemen en kies je passende maatregelen om deze te voorkomen. Hierbij horen ook de back-up activiteiten, controles en het installeren en configureren van componenten zoals smartphones, tablets, laptops en beheer je diverse abonnementen. Adequate communicatie en instructie richting de gebruikers van onze ICT middelen is daarbij van groot belang.
Wat heb je nodig:
- Je hebt minimaal een mbo 3 opleiding in een ICT richting afgerond
- Je hebt minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie
- Je hebt actuele kennis en recente ervaring met Windows omgevingen en van Servicedesk tools
- Je hebt kennis van hardware, software en randapparatuur
- Je bent positief, oplossingsgericht, leergierig en communicatief sterk
- Je hebt ervaring met het klantgericht oplossen van incidenten voor collega’s
- Je bent in het bezit van een geldig rijbewijs (B)
Bij HTM zijn medewerkers 24 uur per dag aan het werk daardoor is er ook ondersteuning nodig bij verstoringen buiten kantoortijden. Het mee draaien van de wachtdienst behoort daarom ook tot jouw werkzaamheden en hiervoor moet je woonachtig zijn in en rondom Den Haag.
Omschrijving kandidaat
Functie eisen
- Kandidaat is akkoord met detachering.
- Bij HTM zijn medewerkers 24 uur per dag aan het werk daardoor is er ook ondersteuning nodig bij verstoringen buiten kantoortijden. Het mee draaien van de wachtdienst behoort daarom ook tot jouw werkzaamheden en hiervoor moet je woonachtig zijn in en rondom Den Haag.
- Je hebt minimaal een mbo 3 opleiding in een ICT richting afgerond
- Je hebt minimaal twee jaar werkervaring in een soortgelijke functie
- Je hebt actuele kennis en recente ervaring met Windows omgevingen en van Servicedesk tools
- Je hebt kennis van hardware, software en randapparatuur
- Je bent positief, oplossingsgericht, leergierig en communicatief sterk
- Je hebt ervaring met het klantgericht oplossen van incidenten voor collega’s
- Je bent in het bezit van een geldig rijbewijs (B)
Extra info
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!