- ZZP / Freelance
- 110,50
- 16-24 uur p/w, 6 mnd
Projectleider huisvesting vluchtelingen
Functie omschrijving
Werkzaamheden
Huisvesting
- Verkrijgen nieuwe opvanglocaties
- Voorbereiden en realiseren locaties
- Inrichting locaties zowel openbaar gebied als de wooneenheden
- Organiseren gebouwbeheer en huismeesterschap per locatie
Je zorgt voor de benodigde besluitvorming binnen de gemeentelijke organisatie. Als projectleider werk je in opdracht van de programmamanager Nieuwkomers en ben je onderdeel van het programmateam Nieuwkomers.
Je hebt een aantal jaren ervaring als projectleider bijvoorbeeld op het gebied van het realiseren van tijdelijke huisvesting.
De opdrachtgever(s)
Wij zijn een 100.000 plus gemeente, onderdeel van het regionaal samenwerkingsverband Holland Rijnland en deelnemer aan de G40. In de groen-blauwe stad midden in het Groene Hart vind je een unieke combinatie van stedelijke projecten en ruimtelijke vraagstukken in een landelijk gebied. 132,5 km², waarvan 6 km² water en 8 kernen, midden in het Groene Hart: dat is Alphen aan den Rijn.
Proberen, experimenteren en in de praktijk ontwikkelen. Wij zijn Gemeente Alphen aan den Rijn. Bij ons is het leuk werken. We leveren toonaangevende dienstverlening en zijn een wendbare organisatie. Dat wil zeggen dat we meebewegen met de ontwikkelingen in de maatschappij en continu vernieuwen. We leren door te doen. Samenwerkingsgericht, resultaatgericht, klantgericht en veranderingsbereid zijn onze kerncompetenties. Met elkaar werken we samen voor het beste resultaat voor onze inwoners.
Functie eisen
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider binnen een gemeente;
- Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau in de richting van projectmanagement, bouwkunde, facility management;
Wensen: (weging, totaal 100 punten)
- Aantoonbare werkervaring als projectmanager realisatie AZC/noodopvang Oekraïne (40 punten);
- Een afgeronde opleiding op minimaal universitair niveau in de richting van bouwkunde (30 punten);
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeentelijke instelling (20 punten);.
Competenties
- Omgevingsbewustzijn: je bent alert op relevante in- en externe ontwikkelingen en bent in staat deze te vertalen naar de praktijk.
- Durf: je toont lef en bent niet bang verantwoorde risico's te nemen om een doel te bereiken.
- Enthousiasmeren: je krijgt door een positieve instelling partijen mee en weet het belang en effect van een onderwerp over te brengen.
- Onderhandelen: je behartigt de belangen van de gemeente in onderhandelingssituaties.
- Resultaatgerichtheid: je bent in staat concrete resultaten te boeken en werkt hier doelgericht en vasthoudend naartoe
Extra info
Einddatum: 28-07-2025
Optie tot verlengen: 3 maal 6 maand(en)
Aantal uur per week: 16-24 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr (hybride werken is mogelijk)
De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op donderdag 16 januari 2025, tussen 08:30 en 10:30 uur en tussen 11:30 en 12:30 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op woensdag 15 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!