Senior facilitair adviseur

Nieuw

Functie omschrijving

In Hardenberg gaan we voor de beste facilitaire diensten en voorzieningen! In deze rol ben je verantwoordelijk dat dit allemaal tot in de puntjes geregeld is. Enorm belangrijk werk. Dankzij goede facilitaire voorzieningen kunnen onze collega’s hun werk goed uitvoeren. Jij bent de specialist die ons helpt bij aanbestedingsprocedures voor diverse facilitaire diensten en voorzieningen. Dit doe je samen met de collega’s van team Inkoop. Ook ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor diverse facilitaire projecten. En wij willen onze diensten steeds meer centraliseren. Je adviseert ons management en collega’s over vraagstukken op het brede, facilitaire gebied. En je denkt mee met de professionalisering van facilitair management. Tot slot pak je de volgende aanbestedingen zelfstandig op. En stelt samen met team Inkoop de aanbestedingsstukken op:

  • Aanbesteding binnenbeplanting
  • Aanbesteding Catering

De opdrachtgever(s)

Werken voor de gemeente Hardenberg: Groei en bloei met ons mee
De gemeente Hardenberg is een fantastische plek om te wonen en te werken. Hier geniet je van het mooie platteland langs de Vecht én van de gezelligheid van een stad. Terwijl veel andere gemeenten kleiner worden, blijft de gemeente Hardenberg juist groeien. Inmiddels hebben we meer dan 62.935 inwoners. We willen Hardenberg verder laten groeien en ontwikkelen tot een moderne stad in een landelijke omgeving. Dit betekent dat we de regio willen versterken, het buitengebied aantrekkelijker willen maken en de voorzieningen willen verbeteren. We bouwen aan een duurzame economie die klaar is voor de toekomst, waarbij lokaal ondernemen een belangrijke rol speelt. Bij ons werk je met plezier aan deze plannen, samen met 550 enthousiaste collega’s. We hechten veel waarde aan vriendelijkheid, betrouwbaarheid en een goede samenwerking. We geloven in de “De Kracht van Gewoon Doen” en pakken dingen praktisch aan.

Functie eisen

  • De kandidaat is akkoord met detachering
  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
  • Aantoonbaar in het bezit van NEVI 1 én NEVI 2 diploma;
  • Aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring met het facilitaire werkveld;

Wensen: (weging, totaal 100 punten)

  • Aantoonbaar afgeronde opleiding op hbo-bachelor niveau richting facilitair management (15 punten);
  • Aantoonbaar minimaal 5 jaar werkervaring bij een overheidsinstelling (25 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met aanbestedingprocedures gericht op binnenbeplanting én catering (beschrijf separaat en beknopt een voorbeeld van beide in het cv) (25 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het schrijven van adviezen en beleidsstukken op het gebied van facility ten behoeve van management (20 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met positionering facilitair management (beschrijf separaat en beknopt een voorbeeld in het cv) (15 punten).

Competenties

Jij bent een echte regelaar! Je zit vol energie en haalt er plezier uit je collega’s goed te faciliteren. Je bent duidelijk in je communicatie en houdt van zichtbare resultaten behalen. Daarbij blijf je altijd toegankelijk en denk je servicegericht. Ook onderhoud je goede contacten met onze leveranciers.

Extra info

Startdatum: 01-03-2025
Einddatum: 27-06-2025
Optie tot verlengen: 3 maal 12 maand(en)
Aantal uur per week: 32 uur
Is hybride werken mogelijk: ja
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: ma t/m do


De gesprekken bij de opdrachtgever zijn gepland op maandag 10 februari 2025. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op vrijdag 7 februari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Locatie

Hardenberg

Publicatiedatum

06.01.2025

Publicatie eindigt

22.01.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!