- Detachering
- 55,00
- 31 uur p/w, 6 mnd
Allround medewerker Burgerzaken
Functie omschrijving
Jij komt te werken in een team met 55 collega’s. Wat jouw nieuwe team kenmerkt? Dat is natuurlijk de hoge sociale betrokkenheid en de wil om elke uitdaging aan te gaan. Bij de gemeente Apeldoorn werk je niet alleen aan een optimale dienstverlening voor inwoners en ondernemers, maar ook aan jezelf. Want met volop kansen voor ontwikkeling, zijn we een ambitieuze organisatie. Een dichte deur kom je bij ons niet gauw tegen, betrouwbare en innovatieve collega’s wel! Ben jij die betrouwbare, secure collega en stel jij een inwoner echt op zijn/haar gemak en adem je dienstverlening, dan ben je bij ons aan het juiste adres!
Werkzaamheden
Als allround medewerker Burgerzaken voer je de volgende taken uit:
- Aanvragen/uitgifte van reisdocumenten en rijbewijzen;
- Verstrekken reisdocument vluchteling
- verstrekken van uittreksels uit de BRP;
- Aanvragen van verklaringen omtrent het gedrag;
- Verwerken van aangifte van verhuizingen en emigraties;
- Omwisseling buitenlands rijbewijs;
- Beoordelen garantstelling.
Functie eisen
- De kandidaat is akkoord met detachering
- De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 februari 2025 tot en met 31 juli 2025 voor 32 uur per week
- U voegt een cv inclusief motivatiebrief van maximaal 5 pagina's A4 toe.
- De kandidaat heeft minimaal twee jaar recente werkervaring* in het uitvoeren van alle beschreven taken en producten onder het kopje ‘werkzaamheden’ binnen de afdeling Burgerzaken, bij een gemeente met minimaal 100.000 inwoners. (In de afgelopen vier jaar, teruggerekend vanaf de datum van publicatie van deze uitvraag).
- De kandidaat is alle werkdagen in de week beschikbaar van 8.15 uur tot 17.00 uur en op donderdagavond tot 19.30 uur.
- De kandidaat heeft geen vakantie tot 1-8-2025 en is in de periode 1-2-2025 tot 1-8-2025 dus volledig beschikbaar.
Wensen:
- De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring binnen de afdeling Burgerzaken met het uitvoeren van de beschreven taken en balieproducten onder het kopje 'Werkzaamheden'. Benoem ook het aantal jaar.
- De kandidaat heeft ervaring met het werken in het systeem iBurgerzaken.
Competenties
- Secuur en betrouwbaar
- Communicatief vaardig
- Representatief
- Dienstverlenend
Extra info
Standplaats: Apeldoorn
Startdatum: 01-02-2025
Einddatum: 31-07-2025
Optie tot verlenging: Twee (2) maal zes (6) maanden
Uren per week: 32 uur
De interviews zullen plaatsvinden op maandag 20 januari 2025, tussen 10:30 en 14:30 uur op het gemeentehuis in Apeldoorn. De kandidaat dient hier rekening mee te houden.
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!