Backoffice medewerker burgerzaken

Nieuw

Functie omschrijving

Ben jij helemaal thuis in alle voorkomende werkzaamheden rond de Basisregistratie? Wij zijn op zoek naar een tijdelijke allround medewerker Burgerzaken.

Zorg jij samen met de collega’s van Burgerzaken voor dat zaken correct en accuraat worden afgehandeld. Samen werken we aan excellente dienstverlening binnen een veranderende en steeds complexere omgeving.

Werkzaamheden

  • Verstrekkingen BRP gegevens aan derden;
  • Nalatenschappen;
  • Briefadressen;
  • Adresonderzoeken;
  • Verwerken van correctieverzoeken;
  • (Her)vestigingen buitenland;
  • Latere vermeldingen van de Burgerlijke Stand.

De opdrachtgever(s)

Werken voor de gemeenten Woerden en Oudewater betekent werken aan ambities in een dynamische organisatie met grote maatschappelijke verantwoordelijkheid. Ruim 500 talentvolle professionals werken voor twee gemeentebesturen die samen 60.000 inwoners vertegenwoordigen.

Je bent werkzaam in een politiek bestuurlijke omgeving en centraal in het Groene Hart. De organisatie kent een informele werksfeer en heeft oog voor medewerkers met talent. We stimuleren ontwikkeling en brede inzetbaarheid. We bieden flexibiliteit in werkzaamheden en interessante interne projecten aan.

https://www.woerden.nl/werken-voor-woerden-en-oudewater.

Functie eisen

  • De kandidaat is akkoord met detachering
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau in de richting van Burgerzaken;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met backoffice werkzaamheden;
  • Aantoonbare werkervaring met softwaresystemen van Centric;
  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en mobiel

Wensen: (weging, totaal 100 punten)

  • Aantoonbare werkervaring als backoffice medewerker burgerzaken binnen een gemeente; (100 punten)

Competenties

  • Punctueel/ nauwkeurig
  • Klantgericht
  • Empatisch

Extra info

Startdatum: Z.S.M.
Einddatum: 01-06-2025
Optie tot verlengen: 2 maal 6 maand(en)
Aantal uur per week: 32-36 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg maar in ieder geval op vrijdag.


De gesprekken bij de opdrachtgever worden op een later moment gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen zo snel mogelijk bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze inhuuropdracht.

Locatie

Woerden

Publicatiedatum

05.01.2025

Publicatie eindigt

08.01.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!