Medewerker Bezwaarschriften

Nieuw

Functie omschrijving

De werkzaamheden van deze medewerker zal bestaan uit bezwaarschriften inboeken, ontvangstbevestigingen versturen, mail en Djuma bijhouden, ontgrieven en uitspraken maken. Dit dient in eerste instantie te gebeuren in Key2Bel maar later in het jaar zal dat wellicht in Gouw belastingen dienen te gebeuren

Omschrijving kandidaat

Je bent beschikbaar voor 32-36 uur per week, je hebt ervaring met het inboeken van bezwaarschriften, het versturen van ontvangstbevestigingen, ontgrieven en uitspraken maken, met kennis en ervaring van Key2Belastingen en Gouw IT. Je kunt zelfstandig aan de slag en kan meters maken om de voorraad bezwaarschriften die vanaf maart binnen gaat komen te behandelen. We willen echt iemand met de expertise in zowel Key2Belastingen als in Gouw IT.

Functie eisen

  • De kandidaat heeft minimaal een HBO diploma, zoals Rechten. Aangevuld met een certificaat Basismodule WOZ. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar CV.
  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar ervaring met Key2Belastingen en 1 jaar Gouw IT. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar CV.

Wensen:

  • De kandidaat is in het bezit van een WO diploma. Dit blijkt uit zijn/haar cv.
  • De kandidaat heeft minimaal 36 maanden aantoonbare én recente ervaring op het gebied van WOZ. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar cv.
  • De kandidaat heeft minimaal 5 jaar aantoonbare én recente ervaring op het gebied van bezwaar. Dit blijkt duidelijk uit zijn/haar cv.
  • De kandidaat heeft kennis van Djuma. Dit blijkt uit zin haar CV.

Competenties

De kandidaat is competent om bezwaarschriften te behandelen van binnenkomst met inboeken tot aan ontgrieven en uitspraken maken. De kandidaat werkt precies en nauwgezet, controleert het eigen werk op tekortkomingen, heeft een pro-actieve houding, anticipeert op mogelijke fouten in de registraties, communicatief vaardig en is resultaatgericht. Bovenstaande competenties zijn minimum eisen en worden getoetst bij de kandidaten die worden uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek. Blijkt dat de kandidaat niet voldoet aan deze competenties wordt deze uitgesloten van gunning.

Extra info

Start: 17-03-2025
Uren: 32 uur
Duur: t/m 18-01-2026
Optie tot verlenging: Ja, 1 x 6 maanden
Toelichting op rooster: Afhankelijk van de trajecten veelal op stadskantoor. Na de inwerkperiode is gedeeltelijk thuiswerken bespreekbaar (maximaal 50%).

De gesprekken vinden plaats op maandag 10 februari in de middag. De uitnodigingen voor deze gesprekken worden uiterlijk donderdag 6 februari verzonden.

Locatie

's-Hertogenbosch

Publicatiedatum

02.01.2025

Publicatie eindigt

21.01.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!