- Detachering
- 75,00
- 28-36 uur p/w, 4 mnd
Financial Controller Fysiek Domein IP
Functie omschrijving
Werkzaamheden
- Ondersteunen bij inrichten van de systeem voor de totale investeringen van de gemeente Hilversum;
- Samen met de organisatie, je collega's ven Financiën en Control stel je de totale investeringsplanning van de gemeente Hilversum op. Dit betreft onder andere het invoeren en onderhouden (inclusief rapportages) van de investeringen in een systeem (MIP activa module) en het verwerken hiervan in Excel;
- Je bent (mede) verantwoordelijk voor up-to-date financiële rapportages. Zo stel je maandelijks financiële rapportages samen en bewaak je zo budgetten van de teams die je adviseert;
- Je levert een belangrijke bijdrage bij het samenstellen van de balansdossiers ten behoeve van de jaarrekeningcontrole;
- Je informeert de domein controller over de belangrijke ontwikkelingen in de teams die jij adviseert.
De opdrachtgever(s)
Gemeente Hilversum, mediastad in het groen, Zorgen voor nu en werken aan morgen
Met bovenstaand motto leggen we de verbinding tussen onze ambities voor Hilversum in de toekomst en de wensen en behoeftes die op dit moment bij de Hilversummers leven.
De afgelopen jaren is gewerkt aan een fundament waar we Hilversum verder op uitbouwen. Naar elkaar omkijken, goed bereikbare voorzieningen voor inwoners die dat nodig hebben, en veilige buurten vinden wij belangrijk. Het is onze wens dat inwoners voor elkaar zorgen en dat mensen zaken in hun eigen buurt of wijk kunnen regelen. En als het nodig is bieden we zorg of ondersteuning. Maar er is meer: ook toekomstbestendige werkgelegenheid, bereikbare woningen, een duurzame leefomgeving en voorzieningen op het gebied van sport, kunst en cultuur staan hoog op onze agenda.
Als gemeente willen we ín de maatschappij staan, niet ernaast. Hilversum moet een leefbare en veilige stad zijn, waar iedereen zich thuis voelt, waar inwoners zich gewaardeerd voelen en waar mensen zich in hun werk en vrije tijd kunnen ontplooien. Om samen met de Hilversummers op te trekken, blijven we in contact met inwoners, bedrijven en organisaties. Op die manier komen hun zorgen, ideeën en wensen rechtstreeks bij ons terecht.
Omschrijving kandidaat
Functie eisen
- De kandidaat is akkoord met detachering
- Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo-bachelor niveau;
- Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als financial controller bij een gemeente van minimaal 70.000 inwoners) (benoem dit duidelijk in het cv);
- Uiterlijk beschikbaar per 1 februari 2025 voor minimaal 32 uur per week gedurende de gehele opdrachtduur incl. verlengingen.
Wensen: (weging, totaal 100 punten)
- Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als financial controller bij een gemeente van meer dan 70.000 inwoners (benoem dit duidelijk in het cv) (40 punten);
- Aantoonbare werkervaring in het opstellen en opleveren van controledossiers voor de accountant (benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten);
- Aantoonbare werkervaring in werken met Excel (benoem dit duidelijk in het cv) (15 punten)
- Aantoonbare kennis van én werkervaring met Key2FInanciën (benoem dit duidelijk in het cv) (10 punten);
- Aantoonbare werkervaring met het opstellen van Investeringsprognoses, adviseren over investeringen (benoem dit duidelijk in het cv) (15 punten);
- Aantoonbare kennis van én werkervaring met Lias (benoem dit duidelijk in het cv) (5 punten);
- Aantoonbare kennis en/of werkervaring met de actuele wet- en regelgeving w.o. BBV (benoem in het cv duidelijk hoe deze kennis verkregen is) (5 punten);
Competenties
- Analytisch;
- Communicatief;
- Proactief;
- Oplossingsgericht.
Extra info
Einddatum: 20-05-2025
Optie tot verlengen: 4 maal 4 maand(en)
Aantal uur per week: 28-36 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op woensdag 8 januari 2025 tussen 09:00 uur en 16:00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op dinsdag 7 januari 2025 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!