Senior Beheerder HRM en ERP/Contractbeheer

Nieuw

Functie omschrijving

Als Senior Beheerder speel je een cruciale rol in het waarborgen van een optimale dienstverlening. Je pakt complexe vraagstukken op, vertaalt business-wensen naar concrete oplossingen en realiseert verbeteringen.

Werkzaamheden

Je werkdag is veelzijdig en uitdagend, met taken zoals:

  • Adviseren over inrichtingskeuzes en processtappen.
  • Signaleren van kansen en bedreigingen en proactief handelen.
  • Vertalen van business-wensen in wijzigingen en nieuw te ontwikkelingen functionaliteiten en deze realiseren.
  • Oplossen van incidenten en beheren van koppelingen en interfaces.
  • Opstellen en uitvoeren van testplannen.
  • Onderhouden van contact met gebruikers en leveranciers.


Naast deze taken ben je verantwoordelijk voor het overzicht en de implementatie van procesverbeteringen. Ook zorg je voor kennisoverdracht binnen het team en bied je nazorg na aanpassingen. Geldende wet- en regelgeving zoals AVG en NEN7510 zijn hierbij leidend.

In deze opdracht verwachten wij de volgende onderverdeling toe te passen:
- Beheer 12 uur per week HRM en ERP/Contractbeheer gemiddeld over de looptijd van de opdracht.
- Doorontwikkeling 6 uur per week HRM en 2 uur per week ERP gemiddeld over de looptijd van de opdracht.

Onze voorkeur gaat uit naar een invulling door een enkele specialist. Is dit niet mogelijk is invullen van de opdracht door meerdere specialisten bespreekbaar.

Omschrijving kandidaat

  • Oplossingsgericht: Je denkt in mogelijkheden en weet de balans te vinden tussen de behoeften van de klant en de mogelijkheden van het systeem.
  • Analytisch en nauwkeurig: Je bewaakt het overzicht en denkt mee over verbeteringen.
  • Communicatief sterk: Je onderhoudt soepel contact met zowel gebruikers als leveranciers.
  • Dienstverlenend: Je hebt oog voor de behoeften van de klant en streeft naar een optimale samenwerking.

Functie eisen

Eisen:

  • In overleg aanwezig op locatie.
  • Kandidaat dient in CV aantoonbare relevante ervaring te melden met het beheren van de genoemde Afas modules.
  • Uit het CV blijkt dat de kandidaat kennis heeft van/ervaring heeft met Afas.
  • Kandidaat heeft minimaal 3 jaar werkervaring in applicatiebeheer

Extra info

  • Van 17-2-2025 t/m 31-12-2025
  • Optie verlenging: 3 x 6 maanden
  • Standplaats: Zaandam

Interviewplanning
De gesprekken zullen plaatsvinden in de week van 13 januari 2025.

Toelichting op rooster
Gemiddeld 20 uur per week. Dagen gaan in overleg. Aanwezigheid op locatie in Zaandam is in overleg.

Locatie

Zaandam

Publicatiedatum

29.12.2024

Publicatie eindigt

08.01.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!