Opzichter/projectbegeleider Openbaar Gebied

Nieuw

Functie omschrijving

Als opzichter/projectbegeleider houd je dagelijks toezicht op en coördineer je de uitvoering van kleinschalige civiele projecten. Zo bestaat je werk onder andere uit:

Het toezicht houden op de uitvoering van kleinschalige civiele werken zoals onderhoud aan verhardingen en rioleringen, het oplossen van storingen in de riolering en werkzaamheden rondom kabels en leidingen, waarbij je aanwijzingen geeft aan de uitvoerders en werkbesprekingen leidt.

  • Het ondersteunen en adviseren van de beheerder onder andere door het leveren van de voor het financiële beheer benodigde documenten.
  • Het informeren van andere belanghebbende beheerders, aannemers en uitvoerders over de opdracht.
  • Het samen afhandelen met de andere opzichters/projectbegeleiders van meldingen van inwoners en het vastleggen van zaken rondom schadeclaims.

Omschrijving kandidaat

Als opzichter/projectbegeleider houd je dagelijks toezicht op en coördineer je de uitvoering van kleinschalige civiele projecten (wegen, riolering en ondergrondse infrastructuur) in de openbare ruimte. Hierbij houd je vanzelfsprekend rekening met de belangen van de gemeente, energie- en nutsbedrijven, bewoners, bedrijven en andere belanghebbenden.

Functie eisen

  • Een afgeronde beroepsopleiding op MBO-niveau (of vergelijkbare opleiding)
  • In het bezit van een rijbewijs vanwege het werken op diverse locaties.
  • Je hebt bij voorkeur meer dan 5 jaar ervaring als opzichter/projectbegeleider van civiele projecten om de openbare ruimte verder te ontwikkelen en op orde te houden. Bijvoorkeur bij een gemeente.

Wensen:

  • Je hebt bij voorkeur meer dan 5 jaar ervaring als opzichter/projectbegeleider van civiele projecten om de openbare ruimte verder te ontwikkelen en op orde te houden. Bij voorkeur bij een gemeente.
  • Je hebt aantoonbare kennis en relevante werkervaring van meer dan 10 jaar binnen de civiele techniek, waarvan meer dan 5 jaar bij een gemeente.
  • Een pre is als je met je cv kunt aantonen dat je allround ervaring hebt op meerdere beheerdisciplines, waaronder o.a. wegbeheer en beheer ondergrondse infrastructuur.
  • Je hebt aantoonbare kennis met digitale (beheer)systemen, RAW-systematiek, UAV, Word en Excel.
  • Je bent vanaf de startdatum van de opdracht voor 36 uur per week inzetbaar.

Extra info

Startdatum: 20 januari 2025
Optie tot verlengen: 2x 3 maanden

Locatie

Waalwijk

Publicatiedatum

29.12.2024

Publicatie eindigt

06.01.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!