- Detachering
- 108,00
- 24 uur p/w, 3 mnd
Informatie/Business Architect
Functie omschrijving
Gemeente ’s-Hertogenbosch gaat een stadspas introduceren voor haar burgers. Deze pas is zowel bedoeld voor minima alsook overige burgers. De aan te bieden voorzieningen worden verstrekt vanuit diverse domeinen.
Als Informatie & Business Architect ben je verantwoordelijk voor:
Het ontwerpen en beheren van de informatievoorziening ten behoeve van de in te voeren “Bossche pas”. In samenwerking met de domein architecten beschrijf je de samenhang tussen de aan te schaffen tooling en de bestaande applicaties en informatieobjecten. Je stelt de PSA voor de te verwerven tool en adviseert over gebruik en inrichting van de systemen ten behoeve van de “Bossche pas”. In samenwerking met de architecten draag je zorg voor de vastlegging in archimate (binnen de gemeente opgenomen in Mavim).
Je analyseert en adviseert over verbetering van de werking van in te zetten bedrijfsfuncties. Je helpt vanuit je adviesrol bij het optimaal inrichten van de processen voor de Bossche pas. Hierbij richt je je op de bedrijfsprocessen en de structuur van de organisatie om efficiëntie en effectiviteit te verbeteren.
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het werken binnen de kaders van de wet van de diverse domeinen en zorgt voor afstemming met de enterprise architectuur en naleving van wetten, richtlijnen en standaarden. Je hebt als architect diepgaande kennis van de gemeentelijke organisatie en definieert essentiële producten, diensten en functies ten behoeve van de inzet van de Bossche pas.
Omschrijving kandidaat
Functie eisen
- Een afgeronde HBO opleiding op het gebied van Informatica. Dit moet blijken uit het CV.
- Minimaal 5 jaar werkervaring als informatie Architect of Business Architect. Dit moet blijken uit het CV.
- Werkervaring binnen overheid organisaties/departementen. Dit moet blijken uit het CV.
- Werkervaring binnen gemeentelijke organisaties. Dit moet blijken uit het CV.
Wensen:
- Werkervaring met de implementatie van architectonische principes binnen de bedrijfsvoering en het ICT landschap. Dit moet blijken uit het CV.
- Werkervaring binnen het sociaal domein. Dit moet blijken uit het CV
- Ervaring met de applicatie archimate. dit moet blijken uit het CV.
Extra info
Startdatum: 27 januari 2025
Optie tot verlengen: 3x 3 maanden
De gesprekken zullen plaatsvinden op woensdag 15 januari 2025
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!