Interim hoofd BHV

Nieuw

Functie omschrijving

Als hoofd BHV ga je de volgende activiteiten uitvoeren:
- Coördineren en aansturen van het BHV-team.
- Organiseren en uitvoeren van maandelijkse BHV-oefeningen en trainingen.
- Controleren en onderhouden van BHV-materiaal en -apparatuur.
- Bijhouden van administratie en rapportages met betrekking tot BHV-activiteiten.
- Fungeren als aanspreekpunt voor BHV-gerelateerde vragen en incidenten.

Daarnaast ga je aan de slag met het implementeren van nieuw BHV beleid:
- Ontwikkelen en uitrollen van het nieuwe BHV-beleid binnen de organisatie.
- Samenwerken met verschillende afdelingen om het beleid te integreren.
- Evalueren en aanpassen van het beleid op basis van feedback en incidentanalyses.
- Voorlichten en trainen van medewerkers over de nieuwe BHV-procedures.
- Monitoren van de naleving van het nieuwe beleid en rapporteren van voortgang aan het management.

Functie eisen

  • Ervaring in een vergelijkbare rol binnen BHV.
  • Goede organisatorische en communicatieve vaardigheden.
  • Bekendheid met de wet- en regelgeving omtrent bedrijfshulpverlening.
  • In staat om zowel zelfstandig als in teamverband te werken.
  • Flexibiliteit en aanpassingsvermogen om snel te reageren op noodsituaties.

Extra info

Startdatum: 1 februari 2025
Optie tot verlengen: 12 maanden

Werkdagen: Maandag, Dinsdag, Vrijdag

Locatie

Apeldoorn

Publicatiedatum

27.12.2024

Publicatie eindigt

02.01.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!