Evenementen Adviseur

Nieuw

Functie omschrijving

Als evenementen adviseur ga je voor een goede samenwerking zorgen tussen de gemeente en evenementenorganisatoren. Samen met organisaties loop je het gehele aanvraag proces door. Je blijft gedurende het gehele proces de contactpersoon van alle interne en externe belanghebbenden.

Na afloop evalueer je het verloop samen met de organisatoren het verloop van het evenement, om ervoor te zorgen dat de vervolgedities nog beter verlopen.

Naast het gezamenlijk doorlopen van het proces denk je mee over het evenementenbeleid. Je kijkt welke evenementen goed passen binnen onze gemeente en koppelt deze aan lokale initiatieven om Den Helder op de kaart te zetten zoals het Helders perspectief, de Regio Deal of de Maritieme Deal.

Verder:

  • Ben je aanspreekpunt voor de interne organisatie op het gebied van evenementen;
  • Heb je aandacht voor de veiligheid van evenementen tijdens het gehele proces;
  • Denk je mee over gehele aanvraagproces en waar nodig voer je verbeteringen door;
  • Stimuleer je als verbinder de samenwerking tussen de verschillende organisaties;
  • Beantwoord je vragen over de evenementen vanuit de organisatoren
  • Voer je ondersteunende werkzaamheden uit binnen ons subteam cultuur, sport en economie

Omschrijving kandidaat

  • Afgeronde HBO-opleiding
  • Bekend met evenementen die meer dan 100.000 bezoekers trekken
  • Ervaring met het zelfstandig opstellen van beleid op het gebied van evenementen

Functie eisen

  • De kandidaat is akkoord met detachering.
  • De kandidaat is uiterlijk per 20 januari beschikbaar voor het gevraagde aantal uur.
  • De kandidaat heeft een afgeronde opleiding op hbo bachelor niveau. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
  • De kandidaat heeft minimaal twee jaar werkervaring bij een gemeente op het gebied van evenementen. Geef dit duidelijk aan in het C.V.

Wensen:

  • De kandidaat heeft drie jaar gemeentelijke werkervaring in een functie op het gebied van evenementen. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
  • De kandidaat is vanuit haar rol bij de gemeente betrokken geweest bij de organisatie en coördinatie van een evenement dat meer dan 100.000 bezoekers heeft getrokken. Geef dit duidelijk aan in het C.V.
  • De kandidaat is in de afgelopen drie jaar betrokken geweest bij de organisatie en coördinatie van evenementen vanuit zijn of haar rol bij de gemeente. Geef dit duidelijk aan in het C.V. en licht toe wat de rol is geweest van de kandidaat.
  • De kandidaat is bekend met het zelfstandig opstellen van beleid evenementen op het gebied van evenementen.

Extra info

Startdatum: 2 januari 2025
Optie tot verlengen: 4x 6 maanden

De interviews vinden plaats in de eerste week van januari

Locatie

Den Helder

Publicatiedatum

20.12.2024

Publicatie eindigt

26.12.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!