Auditor SCB

Nieuw

Functie omschrijving

Als auditor Systeemgerichte Contractbeheersing (SCB) ben je verantwoordelijk voor het voorbereiden en uitvoeren van proces- en producttoetsen ten aanzien van de prestatiecontracten OPC.03 (onderhoud van provinciaal wegareaal, groen/grijs), EPC.03 (onderhoud van elektronisch wegareaal) Meerjarige onderhoudscontracten (MJO"s) en legt dit vast. Je adviseert bij het opstellen van contractbeheersplannen en risicodossiers, de contractmanager en leadauditor.


Conform het beleidskader SCB worden de procestoetsen uitgevoerd samen met een lead-auditor SCB. Indien nodig laat de auditor SCB zich bijstaan door een deskundig adviseur/specialist. Daarnaast ondersteunt de auditor de lead-auditor SCB bij het voorbereiden en uitvoeren van systeemtoetsen.


De provincie kiest bewust voor beheersing op afstand waarbij er minimale bemoeienis is met te realiseren producten en met de invulling van het project- en kwaliteitsmanagement van de inschrijver/contractant. De filosofie van de SCB-methode is namelijk dat de contractant op zijn 'systeem' wordt gecontroleerd. Met het 'systeem' van de Inschrijver wordt bedoeld de methode waarop de contractanten hun werkzaamheden middels het Projectkwaliteitsplan borgt.

Omschrijving kandidaat

We zijn op zoek naar een gekwalificeerd auditor met aantoonbare praktijkervaring met het uitvoeren van in de rolomschrijving genoemde toetsen in het relevante werkgebied (Infrastructureel: onderhoud provinciale wegen) die goed kan samenwerken binnen het IPM Team onderhoud.

Functie eisen

  • Je hebt aantoonbare werkervaring als SCB auditor bij infraprojecten. Dit blijkt uit het CV.
  • Je hebt minimaal een hbo-opleiding en werk- en denkniveau met aanvullende opleidingen gericht op:
    • Systeemgerichte contractbeheersing
    • Risicomanagement
    • Kwaliteitsmanagement (NEN-ISO 9001)
    • UAV-GC
    • Integrale veiligheid
    • VCA.
  • Je beschikt over de gevraagde competenties en vaardigheden en kan werken binnen het IPM rollen model. Dit blijkt uit het CV.
  • Je hebt minimaal drie jaar werkervaring. Dit blijkt uit het CV.

Wensen:

  • Je hebt aantoonbare werkervaring als SCB auditor bij infraprojecten. Dit blijkt uit het CV.
  • Je hebt minimaal een hbo-opleiding en bent NEN-ISO 9001 gecertificeerd. Dit blijkt uit het CV.
  • Je beschikt over de gevraagde competenties en vaardigheden en kan werken binnen het IPM rollen model. Dit blijkt uit het CV.

Competenties

Je hebt een goed ontwikkeld analytisch vermogen. Je bent advies- en onderhandelingsvaardig, accuraat, zorgvuldig en stressbestendig.

Je bent vaardig in het kunnen vormen van een mening op basis van informatie (oordeelsvorming), mondeling-/interview- en schriftelijk vaardig (met name rapportage).

Je hebt overtuigingskracht en bent in staat om goed te luisteren naar argumenten. Ook kun je standpunten helder onderbouwen en overtuigen bij verschillen van inzicht.

Je beschikt over het vermogen om relevante ontwikkelingen waar te nemen en te benutten voor het eigen werk (omgevingsbewustzijn).

Extra info

Startdatum: 3 februari 2025

De provincie werkt met flexibele werktijden en wisselt thuis en op kantoor werken met elkaar af. Afhankelijk van de afspraken in het team kan er een vaste kantoordag gelden.

We streven ernaar de gesprekken te laten plaatsvinden op donderdag 16 januari 2025 in de ochtend.

Locatie

's-Hertogenbosch

Publicatiedatum

19.12.2024

Publicatie eindigt

05.01.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!