Backoffice medewerker burgerzaken

Nieuw

Werkzaamheden

  • Je pakt de complexere vraagstukken op die binnenkomen bij onze backoffice.
  • Als Backoffice Medewerker Burgerzaken ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van de frontoffice en het verwerken van mutaties in de Basisregistratie Personen (BRP).
  • Je hebt kennis van en ervaring met de administratieve processen van Burgerzaken en bent communicatief vaardig, klantgericht en resultaatgericht. Je bent in staat om complexe taken af te handelen en werkt nauw samen met collega's om ervoor te zorgen dat alle administratieve processen op rolletjes lopen.
  • Verwerken van mutaties in de Basisregistratie Personen (BRP);
  • Afhandelen van aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen en uittreksels;
  • Ondersteunen van de frontoffice met administratieve werkzaamheden;
  • Beantwoorden van vragen van inwoners en bedrijven over Burgerzaken.

De opdrachtgever(s)

Klein genoeg voor overzicht, groot genoeg voor uitdaging: dát is Bernheze. We zijn een groene gemeente die bestaat uit 5 woonkernen. Ongeveer 200 medewerkers werken samen met bedrijven, instellingen en 32.000 inwoners. We omarmen moedige initiatieven vanuit de kern en de werkvloer, dit zorgt voor mooie kansen om te verzilveren. Hier heb je impact. Want hoe kleiner de schaal, hoe zichtbaarder het resultaat. We staan midden in de samenleving, net als ons gemeentehuis. Tijdens een lunchwandeling loop je zo het prachtige buitengebied of het centrum van Heesch in met volop winkelaanbod. Hybride werken doen we al jaren, op basis van vertrouwen in elkaar. Vertrouwen maakt dat we kunnen bouwen. Samen, met aandacht en moed.

Omschrijving kandidaat

  • Je beschikt over een relevant diploma, zoals BOBZ, BABZ, MWD of BRP specialist;
  • Je hebt minimaal 1 jaar werkervaring in een soortgelijke functie bij een gemeente;
  • Je bent bekend met relevante wet- en regelgeving rondom de BRP;
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent proactief, zelfstandig en nauwkeurig.

Functie eisen

  • De kandidaat gaat akkoord met detachering;
  • Je beschikt over een relevant diploma, zoals BOBZ, BABZ, MWD of BRP specialist;
  • Je hebt minimaal 1 jaar recente werkervaring in een soortgelijke functie bij een gemeente.

Wensen:

  • Je bent bekend met relevante wet- en regelgeving rondom de BRP. De kwaliteit van het antwoord bepaalt de hoogte van de score. Arceer met de kleur blauw in het CV.
  • De kandidaat is vanaf de startdatum van de opdracht voor minimaal 28 uur inzetbaar.

Extra info

Startdatum: 13 januari 2025
Planning gesprekken: 9 januari 2025

Locatie

Heesch

Publicatiedatum

16.12.2024

Publicatie eindigt

02.01.2025

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!