- ZZP / Freelance
- 61,00
- 28 uur pw, 3 mnd
Bestuursecretaresse / Bestuursondersteuner
Functie omschrijving
En de spin in het web die service en dienstverlening als basis ziet voor het ontzorgen van het college van burgemeester, wethouders en de leidinggevenden zodat zij hun rol goed kunnen invullen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Als bestuurssecretaresse van het secretariaat van de burgemeester, wethouders en de leidinggevenden ben je een belangrijke schakel tussen de interne organisatie, het bestuur en externe organisaties en inwoners. Je ondersteunt de leden van het college en de leidinggevenden bij de werkzaamheden en zorgt in alle hectiek voor rust, overzicht en een goede sfeer. Je beheert hun drukke agenda en verschillende mailboxen. Regelt afspraken en organiseert (officiële) bezoeken en bijeenkomsten. Je organiseert diverse vergaderingen; bereidt agenda’s voor, notuleert incidenteel en stelt besluitenlijsten op en bewaakt actiepunten. Ook het organiseren van (huwelijks-) jubilea, Koninklijke onderscheidingen en Gemeenteprijzen behoort tot jouw takenpakket.
De opdrachtgever(s)
Waar kom je te werken?
Je komt te werken binnen het team Interne Service, onderdeel Bestuurssecretariaat. Met 2 andere collega’s ondersteun je het college en de leidinggevenden. Het is een team waarin verschillende kwaliteiten en talenten samenkomen. En waarin nieuwe talenten worden omarmd. Werken binnen het team is werken in een omgeving waarbij geen dag hetzelfde is en de werksfeer goed is. Je vervangt een collega die met zwangerschapsverlof gaat
Wie zijn wij?
De gemeente Bunschoten is prachtig gelegen in het midden van het land, in de provincie Utrecht. Het bruisende Bunschoten-Spakenburg ligt aan het Eemmeer en de A1 ligt binnen handbereik. Een eigenzinnige gemeente met grote ambities en een frisse kijk op de toekomst. Zowel het bestuur als de medewerkers van de gemeente Bunschoten werken eraan om het wonen en verblijven in Bunschoten prettig te laten zijn én blijven.
Om nog sneller en beter aan de behoefte van onze inwoners te voldoen, werken we met zelforganiserende teams. Dit betekent veel vrijheid en zelfstandigheid in je eigen functie, korte lijnen met collega’s en een grote mate van vertrouwen in elkaar. En daarvoor vragen wij van onze medewerkers een dosis verantwoordelijkheid, ontwikkelvermogen en lef.
Functie eisen
- Je hebt secretariële opleiding op minimaal MBO-niveau aangevuld met 3 jaar relevante werkervaring.
- Je bent zeer vaardig met Microsoft Office.
Wensen:
- Je hebt bij voorkeur inzicht in bestuurlijke, organisatorische en functionele verhoudingen binnen de gemeente.
- Ervaring met het Zaaksysteem is een pré.
- Het spreekt voor zich dat je over uitstekende schriftelijke en mondelinge uitdrukkingsvaardigheden beschikt.
- Daarnaast ben je iemand die altijd het hoofd koel houdt, gewoon omdat je de zaken goed op orde hebt.
- Met jouw vooruitziende blik en daadkracht regel je de werkzaamheden op het bestuurssecretariaat. Je voelt hierbij goed aan wat het college en de directie nodig hebben.
- Je voelt je thuis in een dynamische omgeving waar een dienstverlenende instelling, vertrouwelijkheid en integriteit een vanzelfsprekend onderdeel zijn van het werk.
Extra info
- Startdatum 13-1-2025
- Einddatum 18-4-2025
- Aantal uur per week 28,00
Locatie
Publicatiedatum
Publicatie eindigt
Contactpersoon
Van loondienst naar zelfstandiger?
Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!