Medewerker Projectbegeleiding

Nieuw

Functie omschrijving

Taken:

  1. Begeleiden van aanbestedingen:

    • Toepassen van het aanbestedingsbeleid van Waternet
    • Begeleiden en bewaken van (openbare) aanbestedingsprocedures
    • Opstellen en monitoren van de aanbestedingsplanning
    • Controleren van inschrijvingsbegrotingen en prijsaanbiedingen
    • Verzamelen, controleren en aanleveren van gegevens voor erkenningsregelingen
  2. Revisietekeningen en verzekeringen:

    • Registreren, verzenden en ontvangen van revisietekeningen
    • Aanmelden van projecten bij VGA voor CAR-verzekeringen
  3. Samenstellen van bestekken en calculatie:

    • Controleren van bestekken op inhoud, volledigheid, technische juistheid en uniformiteit
    • Aanvullen van bestekken met ontbrekende onderdelen
    • Opstellen van ramingen en deelnemen aan overleg over kabinetsramingen
  4. Opstellen van nota’s van inlichtingen:

    • Financiële administratie van bestekken, zoals termijnberekeningen en afrekeningen
    • Opbouwen, beheren en controleren van kosten- en prijzenbestanden voor projectbegrotingen
  5. Inkoop van materialen:

    • Reserveren en vastleggen van contractmaterialen en afvoer van puin
    • Inkopen van niet-standaard materialen volgens de aanbestedingsregels van Waternet (voor riolering en indien nodig andere afdelingen)
    • Coördineren van bestellingen en zorgen voor tijdige levering op locatie
    • Onderhouden van relaties met leveranciers

De opdrachtgever(s)

De afdeling Leidingwerken houdt zich bezig met het ontwerpen en uitvoeren van hoofdleidingen en aansluitingen voor drink- en afvalwater, evenals het onderhouden van deze leidingen. De afdeling bestaat uit ongeveer 300 fte en is verdeeld over 9 teams.

Het Bedrijfsbureau ondersteunt, adviseert en begeleidt de 8 operationele teams binnen de afdeling. Binnen verschillende disciplines (zoals control, procesondersteuning, kam, schadeloket, verbeterteam, contractmanagement en projectbegeleiding) werken 30 collega’s samen. Werkzaamheden worden continu verbeterd om zowel interne als externe klanten optimaal van dienst te zijn.

Het team Projectbegeleiding bestaat uit 3 medewerkers en werkt nauw samen met de Contractmanagers en collega’s van de Projectmatige teams.

Functie eisen

  • Afgerond MBO-diploma in een technisch of technische omgeving.
  • Relevante vakinhoudelijke diploma’s richting ondergrondse infra.
  • Minimaal 2 jaar ervaring met aanbestedingen, bestekadministraties en inkoop van materialen.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wensen:

  • Kennis van de RAW-systematiek.
  • Kennis van EMVI-prestatiemeting.
  • Ervaring in ondergrondse infra (0-1, 1-2, 3-5, 5+ jaar).
  • Specifieke ervaring met drink- en afvalwaterleidingen.

Deze eisen en wensen worden getoetst in het gesprek.

Competenties

  • Aanpakken: Proactief en concreet werken.
  • Verbinden: Collega’s motiveren en samenwerking stimuleren.
  • Duidelijk communiceren: Overtuigend argumenteren.
  • Innovatief: Probleemoplossend en verbeteren van ideeën.
  • Planmatig: Zorgvuldig en resultaatgericht werken.
  • Stressbestendig: Goed kunnen schakelen onder tijdsdruk.
  • Analytisch: Hoofd- en bijzaken kunnen scheiden.

Extra info

  • Aantal uren per week: 32 uur tot 36 uur
  • Startdatum: Zo snel mogelijk na gunning
  • Einddatum: 6 maanden na start
  • Mogelijkheid tot verlenging bij detachering: Ja
  • Maximale inhuurperiode bij detachering: 48 maanden óf een opdrachtwaarde van maximaal €500.000,-
  • Plaats tewerkstelling: Amsterdam, Korte Ouderkerkerdijk 7 en remote
  • Data matchgesprek: 6 januari 2025 – tussen 13:30 uur en 17:00 uur (locatie)

Locatie

Amsterdam

Publicatiedatum

10.12.2024

Publicatie eindigt

22.12.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!