Senior Projectleider Civiel deta-vast

Nieuw

Functie omschrijving

Voor de civieltechnische advisering en engineering van diverse bouw- en woonrijpmaak werkzaamheden en herinrichtingen van de openbare ruimte in de gemeente Pijnacker-Nootdorp zoeken wij een ervaren civieltechnisch projectleider. Het werk omvat o.a. advisering, opstellen van contracten en het aanbesteden hiervan, aansturing van werkvoorbereiders, directievoerders, toezichthouders en adviesbureaus, coördinatie van de aan- en verlegging van kabels en leidingen. Je werkt zelfstandig en in projectteams onder leiding van de projectmanager.

De opdrachtgever(s)

De gemeente Pijnacker-Nootdorp is een groeigemeente, de komende jaren neemt het inwoneraantal toe van 55.000 naar 65.000. We werken de komende jaren aan grote projecten op het gebied van woningbouw, bedrijventerreinen, infrastructuur, voorzieningen, natuur en recreatie. Het ondernemersklimaat wordt gekenmerkt door innovatieve ondernemers die vooruitlopen op het gebied van warmtetransitie en duurzaamheid. Wonen in Pijnacker-Nootdorp is aantrekkelijk vanwege de goede voorzieningen en de prettige ligging in het groen met uitstekende verbindingen naar Den Haag en Rotterdam.

De ambtelijke organisatie bestaat uit circa 400 medewerkers. De organisatiecultuur kenmerkt zich door een informeel karakter, vertrouwen en veel ruimte voor eigen inbreng en ontwikkeling. Onze medewerkers voelen zich gewaardeerd en zijn trots op de organisatie waarvoor zij werken.

De gemeente is voor het team Civiel & Stedenbouw binnen het domein Fysieke Leefomgeving op zoek naar een senior projectleider civiel.

Functie eisen

  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als civieltechnisch projectleider binnen een gemeente;
  • Minimaal een afgeronde mbo 4 opleiding civiele techniek;
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het gebied van gebiedsontwikkeling en infrastructurele werken binnen een gemeente;
  • Beschikbaar per 2 januari 2025 voor 36 uur per week gedurende de gehele looptijd van de opdracht;

Wensen: (weging)

  • Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als civieltechnisch projectleider binnen een gemeente (35 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met samenwerkingsprocessen waarbij de belangen van diverse stakeholders in acht worden genomen, benoem hiervan een voorbeeld in het cv (20 punten);
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar met advisering en aanleg van woningbouw en bedrijven locaties (25 punten);
  • Detavast constructie: kandidaat is bereid om bij wederzijds goedvinden na initiële duur kosteloos bij opdrachtgever in dienst te treden, motiveer dit in het cv (15 punten);

Competenties

  • Mondeling en schriftelijk communicatief;
  • Proactief;
  • Overtuigingskracht;
  • Klantgericht;
  • Oplossingsgericht;
  • Teamspeler;
  • Flexibel;
  • Resultaatgericht;
  • Kwaliteitsbewust.

Extra info

Startdatum: Januari 2025
Einddatum: November 2025
Optie tot verlengen: Mogelijk, maar nog niet bekend
Aantal uur per week: 36 uur
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: alle werkdagen.


De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op in de week van 16 december 2024. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op maandag 16 december2024 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van deze aanvraag.

Locatie

Pijnacker

Publicatiedatum

07.12.2024

Publicatie eindigt

10.12.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!