Secretaresse

Nieuw

Functie omschrijving

Wat ga je doen?
Jij bent een echte ondersteuner in hart en nieren en je staat bekend als iemand die het voortouw neemt als er iets geregeld moet worden. Je wordt blij als je meerdere ballen tegelijkertijd in de lucht kan houden en als je daarmee iemand compleet kan ontzorgen. Jij hebt gevoel voor verhoudingen, schept orde in de chaos en voelt je thuis in een operationele omgeving die vol in transitie is.
Stedin zorgt voor veilig en betrouwbaar transport van gas en elektriciteit naar bijna twee miljoen particuliere, zakelijke en overheidsklanten. In de dynamische organisatie van Stedin, is een goede secretaresse van essentieel belang. Je werkzaamheden bestaan uit het uitvoeren van administratieve en supportwerkzaamheden.
Je zult verantwoordelijk zijn voor de ondersteuning van verschillende teamleiders.

Werkzaamheden

  • Agendabeheer;
  • Eerste aanspreekpunt voor zijn teamleiders en doorgeefluik naar diverse stakeholders;
  • Organiseren van vergaderingen;
  • Administratieve ondersteuning (bestellingen, facturen, archivering, etc.);
  • Ondersteunen bij onboarding activiteiten;
  • Notuleren bij vergaderingen en het bewaken van tijdens de vergadering gemaakte afspraken;
  • verzorgen van e-mail en telefoon afhandeling, je kunt deze op urgentie screenen en discreet in behandeling nemen;
  • onderhouden van contacten binnen en buiten de organisatie;
  • betrokkenheid bij projecten en kunnen meedenken in bijvoorbeeld planning en voorbereiding;
  • je bent mede verantwoordelijk voor de organisatie van de Personeelsactiviteiten die binnen Stedin worden georganiseerd.

De opdrachtgever(s)

Waar ga je werken?
Door de energietransitie wordt het energiesysteem steeds complexer. Decentrale opwek en elektrificatie nemen sterk toe. Om de netcapaciteit van de elektriciteits- en gasnetten goed te kunnen blijven managen, hebben we meer inzicht nodig in de energiestromen die over ons net lopen. Dit inzicht in het middenspannings-en laagspanningsnet, is belangrijk, omdat daar meer dynamiek ontstaat. Ook is er meer inzicht nodig in de werking van assets achter de meter en (mogelijk) de bevoegdheid om deze te besturen. Deze ontwikkelingen betekenen dat onze rol wijzigt. Van een netbeheerder veranderen we in een systeembeheerder, een System Operator. Om dit goed te doen, hebben we onszelf te ontwikkelen. Een (nieuwe) afdeling System Operations zorgt voor snelheid, eigenaarschap en bestuurbaarheid hierop. Bedrijfsvoering, Keten regie (in eerste instantie keten netcapaciteit elektriciteitsnet), Systeemdiensten en Productmanagement system operations maken onderdeel uit van deze afdeling. Jij ondersteund 7 teamleiders binnen system operations.

Omschrijving kandidaat

Wat breng je mee?
Jij bent een ervaren en doortastende secretaresse die écht van aanpakken weet en die niet alleen uitvoerend is, maar ook meedenkt! Je bent gewend om snel en slagvaardig te schakelen. Je houdt je verder goed staande in een hectische omgeving en kan goed omgaan met veranderingen. Je houdt van afwisseling en presteert goed onder druk.

Functie eisen

  • De kandidaat gaat akkoord met detachering
  • Kandidaat dient de Nederlandse taal machtig te zijn in woord en geschrift, een aanbieding op deze aanvraag is hierbij een akkoordverklaring
  • Kandidaat heeft minimaal een aantoonbare afgeronde secretaresse opleiding
  • Kandidaat heeft minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in een ondersteunende rol
  • Kandidaat heeft ruime ervaring met Word, Excel en PowerPoint, ervaring met Office 365, Outlook< One Note 2016 en Microsoft Teams.
  • Het CV is voorzien van referenties (naam, functie en contactgegevens referent) of deze kunnen op aanvraag aangeleverd worden.
  • Kandidaat heeft aantoonbare ervaring met complexe agenda beheer
  • Ervaring in verslaglegging;

Wensen:

  • Indien kandidaat eerder werkzaam is geweest binnen Stedin dan dient de reden van vertrek in het CV te staan. Tevens worden intern referenties ingewonnen. Mocht de reden van vertrek en de referentie(s) niet overeenkomen, dan wordt de toelating in het Dynamisch Aankoopsysteem ontnomen.

Competenties

  • Goed kunnen plannen en organiseren
  • Je bent communicatief sterk; en kunt goed met verschillende lagen binnen en buiten de organisatie schakelen;
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Flexibele instelling
  • Resultaatgericht
  • Accuraat
  • Proactief
  • Luistervaardig

Extra info

Startdatum: 06-01-2025
Einddatum: 05-06-2025
Optie tot verlengen: Ja, bij goed presteren
Aantal uur per week: 32 uur
Let op! Eventuele intakegesprekken zullen plaatsvinden in de week van 16 december. De gesprekken zullen niet op een ander moment plaats vinden

Locatie

Rotterdam

Publicatiedatum

06.12.2024

Publicatie eindigt

11.12.2024

Contactpersoon

Bruijn

Van loondienst naar zelfstandiger?

Ben je nog in vaste dienst, maar je wilt als zzp' er voor jezelf beginnen? Spannende beslissing! Wij helpen je graag bij de overstap van een vaste baan naar een zzp, freelance, interim of detachering opdracht!